MS Windows
briani 27239
Bootvis opstart
Fra : Filip

Dato : 25-08-05 23:00

Hej NG

Jeg skal finde ud af om min kamerats bærbar har nogle opstartsproblemer. Den
tager 5 min om at starte efter at jeg har reetableret den med en Ghost. Han
har prøvet at optimere opstarten med bootvis, men uden særlig stor held.
Jeg har lagt et billede ud i
dk.binaer under bootvis

Ser det ikke normalt ud?

Filip

Fra : Filip

Dato : 25-08-05 23:01

Glemte at fortælle at jeg har haft opstartstiden helt nede på 3 min

Filip

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-08-05 23:48

Filip wrote:
> Glemte at fortælle at jeg har haft opstartstiden helt nede på 3 min

Jeg har ikke adgang til binære grupper så jeg kan ikke se filen, men det kan
du vel ? Det plejer at være ret tydeligt hvilke processer der tager hvor
lang tid om at loade. Hvis den "hænger" under boot fremgår det også.

Du kan evt. maile den (er gyldig), så kan jeg prøve at se på den , hvis der
ikke kommer mere respons.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Repzak

Dato : 26-08-05 15:39

"Filip" <annonym@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Den tager 5 min om at starte efter at jeg har reetableret den med en
> Ghost. Han har prøvet at optimere opstarten med bootvis, men uden særlig

DCHP ?

Kasper