MS Windows
briani 27239
diverse gemte password i IE
Fra : Sjak

Dato : 23-08-05 09:11

Hej gruppe
Er der nogen, som har nogen anelse om, hvor diverse password bliver gemt i
IE, når man beder den gemme dem under "Autoudførelse".
De må vel ligge i en fil eller er det i cookies?`

Mvh
Søren

Fra : Sjak

Dato : 24-08-05 12:07

Er der slet ikke nogen der ved noget om dette, eller er det den forkerte
gruppe at spørge i?

Mvh
Søren

Fra : ///M

Dato : 24-08-05 12:47

Sjak wrote:
> Er der slet ikke nogen der ved noget om dette, eller er det den
> [...]

Jeg tror de ligger i registreringsdatabasen - under hver brugers profil - de
er nok krypteret eller i det mindste hedder de noget uigenkendeligt.

///M

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 24-08-05 19:38

On Wed, 24 Aug 2005 13:07:20 +0200, Sjak wrote in
dk.edb.system.ms-windows <430c54f9$0$746$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

>Er der slet ikke nogen der ved noget om dette, eller er det den forkerte
>gruppe at spørge i?

Der var for nogen tid siden et lignende spørgsmål, hvor der blev henvist
til:

http://www.nirsoft.net/utils/index.html#password_utils

Du skal nok bruge Protected Storage PassView v1.62 til det du spørger
om.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-08-05 19:23

Sjak wrote:
> Er der nogen, som har nogen anelse om, hvor diverse password
> bliver gemt i IE, når man beder den gemme dem under
> "Autoudførelse".
> De må vel ligge i en fil eller er det i cookies?`

Hvad vil du med disse informationer?
Du kan finde autoudførelse i IE her:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold ->
Autoudførelse...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Sjak

Dato : 25-08-05 07:24

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse
snip
> Hvad vil du med disse informationer?
snip
> Mvh.
> Mikael Nørrelund

Det er fordi jeg har fået en anden PC, og nu f.eks i OE, kan man jo flytte
db filerne over i den nye ligesom man kan eksporter diverse ting, så kunne
det være smart at kunne overføre alle ens gemte autoudførelser, men jeg kan
da også godt se at der sikkert ville være et sikkerhedsproblem, hvis det var
let.

Men i får alle tak for jeres kommentarer.

mvh
Søren J