MS Windows
briani 27239
Vedr. Autorun på flytbar medie
Fra : Coach [4130]

Dato : 22-08-05 20:33

Jeg har lidt problemer med autorun på mit digitale kamera.

Hvis jeg lægger en CDrom i mit cdromdrev starter den op med en autorunmenu,
hvor jeg kan vælge diverse handlinger.

Men hvorfor kan det ikke lade sig gøre med Kameraer, kortlæsere o.s.v.?

Det er ligesom om at når det er vedr. USB er der ingen autorun funktion.

Jeg har på kameraet prøvet "egenskaber>Automatisk afspilning"....og prøvet
at definere at autorun er slået til på drevet....men det virker ikke.

Kan nogle af Jer hjælpe her?

mvh
Bri@n

Fra : Lars HT

Dato : 22-08-05 21:33

"Coach [4130]" <coach[nospam]@[slet]lite.danmark> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har på kameraet prøvet "egenskaber>Automatisk afspilning"....og prøvet
> at definere at autorun er slået til på drevet....men det virker ikke.

Kan du ikke højreklikke på drevet (når kameraet er i) og vælge fanen
"autoplay", og her klikke på "take no action"???
Husker dog ikke, om det er helt sådan for usb-drev også?

Lars

Fra : Coach [4130]

Dato : 22-08-05 21:55

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke højreklikke på drevet (når kameraet er i) og vælge fanen
> "autoplay", og her klikke på "take no action"???
> Husker dog ikke, om det er helt sådan for usb-drev også?
>
> Lars

Nej desværre...muligheden eksisterer ikke i menuen for USB enheder.

mvh
Bri@n

Fra : Lars HT

Dato : 22-08-05 22:27

"Coach [4130]" <coach[nospam]@[slet]lite.danmark> wrote in message

> "Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> Nej desværre...muligheden eksisterer ikke i menuen for USB enheder.

Når jeg indsætter mit kamera, oprettes drev G, og når jeg højreklikker på
drevet i "My Computer", kan jeg vælge autoplay og definere "take no action"!
Med XP Pro ihvertfald!

Lars

Fra : Coach [4130]

Dato : 23-08-05 06:28

> Når jeg indsætter mit kamera, oprettes drev G, og når jeg højreklikker på
> drevet i "My Computer", kan jeg vælge autoplay og definere "take no
> [...]

Det kan jeg desværre ikke med mit kamera, som også opretter et drev i "Denne
Computer".

Jeg bruger også XP Pro Dansk

mvh
Bri@n