MS Windows
briani 27239
At fjerne LAN ikke tilsluttet icon
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 21-08-05 22:55

Hejsa

I min taskbar har jeg et icon, hvor der står "LAN-forbindelse - Et
netværkskabel er ikke tilsluttet". Hvordan får jeg det væk? Jeg har prøvet
at gå ind under egenskaber for kortet og fjerne fluebenet i "Giv beskev, går
denne netveærksforbindelse har begrænset eller ingen forbindelse", men det
hjalp ikke.

mvh Frank

Fra : Fjollefrans

Dato : 21-08-05 23:13

> [...]
> går denne netveærksforbindelse har begrænset eller ingen forbindelse", men

I Windows XP kan du højreklikke på taskbaren, vælge egenskaber og så noget a
la 'skjul inaktive ikoner'

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 21-08-05 23:54

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I Windows XP kan du højreklikke på taskbaren, vælge egenskaber og så noget
> a la 'skjul inaktive ikoner'

Ja, det ved jeg godt, men man må da også kunne fjerne det helt.

mvh Frank

Fra : Martin Mollerup

Dato : 22-08-05 00:11

Du skal bare disable netkortet.

Mollerup

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-08-05 19:51

"Martin Mollerup" <mo@"fjern"soh.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal bare disable netkortet.

Det ved jeg godt, men kablet bliver taget ind og ud en gang i mellem, og jeg
gidder ikke skulle aktivere det hver gang.

mvh Frank

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-08-05 00:03

Hej Frank K. Jensen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg har prøvet at gå ind under egenskaber for kortet og fjerne
> fluebenet i "Giv beskev, går denne netveærksforbindelse har
> begrænset eller ingen forbindelse", men det hjalp ikke.

Har du samme sted (LAN-forbindelse) prøvet at fjerne afkrydsningen i
"Vis ikon på proceslinjen, når forbindelsen er oprettet"?

Den blev jeg nødt til at fjerne for ikke ved hver start at få en
tåbelig boble med, at LAN-forbindelsen var oprettet med den og den
hastighed.
--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-08-05 00:09

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Har du samme sted (LAN-forbindelse) prøvet at fjerne afkrydsningen i
> "Vis ikon på proceslinjen, når forbindelsen er oprettet"?

Jeps, den var fjerne fra starten af.

mvh frank

Fra : KsNa

Dato : 22-08-05 14:32

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går denne netveærksforbindelse har begrænset eller ingen forbindelse", men

Højreklik på ikonet, vælg Status, klik på Egenskaber, fjern fluebenet ved
"Vis ikon på proseslinien ......", tryk på OK

Mvh
Kim

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-08-05 19:50

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> "Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Højreklik på ikonet, vælg Status, klik på Egenskaber, fjern fluebenet ved
> "Vis ikon på proseslinien ......", tryk på OK

Det kan jeg ikke. Der er ikke "status" når det ikke er tilkoblet.

mvh frank

Fra : Hans

Dato : 22-08-05 16:40

Frank K. Jensen wrote:
> [...]
> prøvet at gå ind under egenskaber for kortet og fjerne fluebenet i
> "Giv beskev, går denne netveærksforbindelse har begrænset eller ingen

Har du prøvet og deaktivere LAN-forbindelsen?

Hans