MS Windows
briani 27239
Mystik?
Fra : kk

Dato : 17-08-05 17:29

Hej NG,
Gennem lang tid har jeg brugt et shortcut på skrivebordet for at komme til
bankens hjemmeside. Vel ankommet hertil, klikkede jeg på netbank, altså den
side hvor man skal logge in.
Pludselig virker det ikke mere. Altså når jeg vil logge in på netbank, så
kommer denneher: "Siden kan ikke vises- side.
Det mystiske består i, at hvis jeg åbner IE, skriver den samme adresse som
der står i det førnævnte shortcut, så virker alt som det skal.
Jeg har den også under "Foretrukne", hvor det ligeledes virker fint.
Det er altså kun fra skrivebordet at et shortcut ikke længere virker.
OS er WINXP Home, fuldt opdateret

PS: Et par pilfingrede børnebørn KAN være skyldige, men hvordan?
Kan nogen hjælpe?

mvh
kk

Fra : John

Dato : 17-08-05 17:53

"kk" skrev i en meddelelse

> Gennem lang tid har jeg brugt et shortcut på skrivebordet for at komme til
> bankens hjemmeside. Pludselig virker det ikke mere. Det er altså kun fra
> skrivebordet at et shortcut ikke længere virker.

Renlighed er en go' ting, men måske har du ryddet lidt for grundigt op, fx
med et cleaner-program. Slet genvejen, og lav en ny..:)

Mvh John

Fra : kk

Dato : 17-08-05 18:19

> Renlighed er en go' ting, men måske har du ryddet lidt for grundigt op, fx
> med et cleaner-program. Slet genvejen, og lav en ny..:)
>
> Mvh John

Det er derfor at jeg ikke gaffer, hvad der foregår.
mvh
kk

Fra : emj

Dato : 17-08-05 21:51

kk skrev:

>PS: Et par pilfingrede børnebørn KAN være skyldige, men hvordan?
Næppe ungernes værk

>Kan nogen hjælpe?
Gendan via systemgendannelse fra før det gik i udu.
Hilsen emj

Fra : kk

Dato : 18-08-05 09:10

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe ungernes værk

Det tror jeg heller ikke!

> Gendan via systemgendannelse fra før det gik i udu

Det er også prøvet!

Der er måske grundlag for at antage at jeg har ryddet for grundigt op.
Derfor var jeg ude efter, om der skulle være nogen, som kan gennemskue
problemet.

mvh
kk