MS Windows
briani 27239
QuickTime Player
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-08-05 12:18

Hej i gruppen.

Når jeg åbner en mov film (lige meget hvilken), som jeg vil afspille i
QuickTime Player så kommer der hver gang denne fejlmeddelelse "Windows -
Ingen diskette : Der er ingen diskette i drevet. Indsæt en diskette i drev"
så kan man klikke på forsøg igen eller anullere, men lige meget hvilken en
jeg klikker på så popper den frem igen og igen, sådan ca. 20-30 gange, og så
først der kan jeg begynde at afspille den. Nogen der kan sige hvad der går
galt?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-08-05 13:38

Jørgen Nielsen skrev:

> [...]
>først der kan jeg begynde at afspille den. Nogen der kan sige hvad der går

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men måske har du en eller anden
playlist som omfatter filer fra en diskette?

Jeg har flere programmer der kommer med en advarsel hvis jeg har
åbnet en fil fra diskette og glemt at lukke den ned igen. De er
dog intelligente nok til at fjerne henvisningen når de ikke kan
finde filen.

--
Bertel

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-08-05 18:43

> [...]
> åbnet en fil fra diskette og glemt at lukke den ned igen. De er
> dog intelligente nok til at fjerne henvisningen når de ikke kan

Hej Bertel.

Jeg har lige tjekket, og der er ikke nogen playlist.