MS Windows
briani 27239
iTunes kan ikke komme på nettet
Fra : Heine Svendsen

Dato : 15-08-05 15:59

Jeg er usikker på om dette er den rette gruppe, men har ikke kunnet
finde en bedre.
Henvis gerne til en anden, hvis du har et forslag.

Min iTunes kan ikke få kontakt til nettet (for opdateringer, titler
på sange osv.)
Det fungerer fint fra en anden stationær og fra en bærbar, som alle
er på sammen LAN, som den PC, der har problemet.
Ingen andre programmer har problemer med at gå på Nettet.
iTunes er ført ind i Windows' firewalls undtagelser, og jeg har
slået al anden virusbeskyttelse, firewalls og den slags fra.

Har nogen haft et lign. problem, som de har kunnet løse?

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Per Münster

Dato : 18-08-05 14:58

Du får lige det her som jeg har modtaget ude fra:

If you have Pocket Tunes Deluxe and an Internet connection to your Palm, it
does
support streaming of Internet radio stations. There is information in our
User
Guide here http://www.pocket-tunes.com/pockettunes/docs/readme.html on
streaming.
But the easiest way to get started is to go to your browser. Go to
Shoutcast.com and
find a station you are interested in. I would recommend you start with a
station
that has a slower stream at first. You can tell the speed of a station by
the
Bitrate number on the right hand side. Choose something around 24 or 32 to
begin
with. You can experiment later with faster speeds to see how fast you can
stream
with the signal your service provider supplies.

Once you decide on a station, tap the 'Tune In' button.
Then after a few seconds the download screen will pop up
Make sure pTunes is highlighted in the box beside 'Save To:'
Then press 'Yes'
On the next screen press 'Save and Open'
After a few seconds you should hear your station play.

Per