MS Windows
briani 27239
min pc returner til log ind billedet helet~
Fra : mick

Dato : 14-08-05 21:47

jeg kan ikke logge ind på min pc, når forsøger det komme jeg tilbag til
start login billedet, og kan så starte forfra, dette gælder også i fejl
sikert tilstand

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-08-05 23:34

"mick" <m.lassen@csdk.dk> skrev i en meddelelse
> jeg kan ikke logge ind på min pc, når forsøger det komme jeg tilbag til
> start login billedet, og kan så starte forfra, dette gælder også i fejl
> sikert tilstand

Det tyder på en fejl i din registreringsdatabase.
Jeg vil foreslå, at du installerer windows på ny, men som en reparation af
den bestående. Når du booter på win xp cd, skal du første gang du tilbydes
reparation fra genoprettelseskonsollen sige nej. Senere kommer du til et
punkt, hvor den leder efter og forhåbentlig finder, at der er en win xp på i
forvejen. Så får du tilbuddet om enten en ny installation eller en
reparations installation, hvor du så vælger sidstnævnte.
Alle dine nuværende programmer, data m.m. bevares alle ved denne metode.
Der smutter nok et par drivere, idet de overskrives og ødelægges, men det
plejer at være ganske få.
Jeg har bemærket, at grafikkortdriveren gerne ødelægges, samt hvis man har
avg antivirus i free edition, så skal den også geninstalleres, men ret meget
andet plejer der ikke at ske.

Kurt