MS Windows
briani 27239
Win98SE - sikkerhedsopdatering
Fra : Torben Brøndum

Dato : 12-08-05 16:02

Hej,

En bekendt har en ny win98se indstallation på en noget ældre pc som "kun"
har modemforbindelse til internettet.

Hvordan kan det være muligt at downloade alle opdateringer på en anden
forbindelse og lægge dem på en cd-rom? Hvad er linket hertil? Hvordan vil I
mene, det kan gribes an af få alle opdateringer lagt in på nævnte nye
win98se inst. ?

Bla. skal installationen opgraderes til explorer 6.0 etc. Tak for hjælpen på
forhånd.

Torben Brøndum

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-08-05 22:28

Torben Brøndum wrote:
> [...]
> hertil? Hvordan vil I mene, det kan gribes an af få alle
> opdateringer lagt in på nævnte nye win98se inst. ?

Jeg ville koble maskinen på en bredbåndsforbindelse, det tager
ikke lang tid - heller hvis det indebærer montering af netkort
for en stund...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Ricko.

Dato : 13-08-05 17:30

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville koble maskinen på en bredbåndsforbindelse, det tager ikke lang
> tid - heller hvis det indebærer montering af netkort for en stund...

Enig , og så er det helt gratis

Fra : Ricko.

Dato : 13-08-05 17:35

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Enig , og så er det helt gratis
Ps. og linket til de opdt . som du søger er jo ikke så svære at finde når
du har den på nettet og så søg i vores ven google.