MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Knoppix
Fra : kk

Dato : 12-08-05 08:53

Måske OT:
Forleden læste jeg, måske her, jeg kan ikke huske hvor, om at man på:
http://tyge.sslug.dk/knoppix/
kan downloade en Linux version, som man kan brænde på en boot-cd, med det
formål at bruge den til at redde NTFS- data fra sin computer.
Der virker også fint, men man skal være opmærksom på, at, i hvert fald for
mit vedkommende, den går ikke med et trådløst keyboard og mus.
Den booter fint i linux, men det er nødvendigt at sætte et alm keyboard på,
for at få kontrol over den.
Just info.
mvh
kk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-08-05 09:34

kk wrote:

> Der virker også fint, men man skal være opmærksom på, at, i hvert
> fald for mit vedkommende, den går ikke med et trådløst keyboard og
> mus.
Det kunne være rart his du oplyste om, hvad for et trådløs tastatur og mus
du bruger. Jeg har ingen problemer med min logitech mus som er sat til
USBporten.

mvh
Henning

Fra : kk

Dato : 12-08-05 09:54

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> mvh
> Henning
>

>Medion/Logitech mus og keyboard. Undskyld, det glemte jeg.

mvh.
kk

Fra : Pico

Dato : 13-08-05 00:14

kk wrote:
> "Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> skrev i en meddelelse

Jeg har Microsoft trådløse mus og tastur, ingen problemer med det.
Pico