MS Windows
briani 27239
3 MB virtuel hukommelse
Fra : Spilopmager

Dato : 08-08-05 18:26

Hej NG.

Jeg skal installere et spil og får flg. fejlmeddelelse fra Windows XP:

(Director Player 6.0) "This Program requires at least 3 MB of virtuel
memory"

Men min swapfil er på 1536 MB så der skulle jo være mere end rigeligt.

Hvad er problemet??

hilsen fra
Spilopmager

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-08-05 18:40

On Mon, 8 Aug 2005 19:25:55 +0200, "Spilopmager"
<spilopmager@SLETDETTEhotmail.com> wrote:

>Men min swapfil er på 1536 MB så der skulle jo være mere end rigeligt.
>
>Hvad er problemet??

Google gav mig dette svar:
http://www2.geek.com/discus/messages/23/10708.html?1115940944

"Løsningen" er at sætte din virtuelle hukommelse til mindst 3 GB.

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 08-08-05 19:03

"Spilopmager" skrev
> [...]
> memory"
>
> Men min swapfil er på 1536 MB så der skulle jo være mere end rigeligt.

Sandsynligvis en programfejl i spillets installationsprogram.

For at omgå fejlen, prøv:
midlertidigt at sætte din swapfil til 200MB og installer.
Dernæst sæt swapfilen tilbage til den store størrelse.

mvh
Thorkild Dalsgaard