MS Windows
briani 27239
Programstarter
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-08-05 12:48

Kender nogen et fikst lille program hvor det er muligt at starte
et andet program, med et ønsket mellemrum. Jeg anvender pt.
"Planlagte opgaver" i Windows2000, men her kan man for en opgave
kun sætte en kørsel pr dag og jeg har brug for mange flere.

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 08-08-05 13:08

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> wrote in message
> [...]
> "Planlagte opgaver" i Windows2000, men her kan man for en opgave
> kun sætte en kørsel pr dag og jeg har brug for mange flere.

http://support.microsoft.com/?kbid=226795

/klaus

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-08-05 09:35

> http://support.microsoft.com/?kbid=226795

Takker - det virker efter hensigten, selvom tidstildelingen efter
min mening er lidt kryptisk.

Lars

Fra : DonE_8700

Dato : 08-08-05 15:57

Lars Thomsen Nielsen skrev:
> [...]
> "Planlagte opgaver" i Windows2000, men her kan man for en opgave
> kun sætte en kørsel pr dag og jeg har brug for mange flere.

Google : Startup Faster

--
Venligst
DonE

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-08-05 09:36

> Google : Startup Faster

Tak for tippet. Jeg leder dog efter en freeware udgave, hvilket
jeg ikke fik skrevet.

Lars