MS Windows
briani 27239
Sysfader ???
Fra : Jack

Dato : 06-08-05 16:09

En af mine pcere har fået svært ved at lukke ned (Xp pro sp2) Der kommer den
grå boks med : afslutter program sysfader.

Og så sker der ikke så meget den prøver flere gange, og det hjælper ikke
altid jeg trykker afslut nu :-/

Nogen der ved hvad sysfader er og hvad problemet evt. kunne være ??

Fra : John

Dato : 06-08-05 16:27

"Jack" skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvad sysfader er og hvad problemet evt. kunne være ??

Den er der mange der tumler med, afslører en søgning på Google. Et af
søge-resultaterne kan måske bringe dig på sporet:

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=15503

Google søgning:
http://www.google.com/search?q=sysfader

Problemet er måske opstået i forbindelse med installation af 'ét eller
andet'..?

Håber det hjælper dig på vej. Mvh John

Fra : Jack

Dato : 06-08-05 19:07

> "Jack" skrev i en meddelelse

> Problemet er måske opstået i forbindelse med installation af 'ét eller
> andet'..?
>
> Håber det hjælper dig på vej. Mvh John

Det morsomme er, hvis det er morsomt, at det opstod omkring der hvor jeg
instalerede Norton internet security 2005 :-/ det gik helt galt, og krævede
en del sved, at få det op og køre. Ikke dermed sagt at det kommer derfra,
men det var altså ved samme tid ....

Jeg takker for linkene, og prøver, at få et eller andet fornuftigt ud af det
*S*

Fra : Jack

Dato : 06-08-05 19:10

Skal lige nævne, at det er en af de alt for mange pcere jeg prøver at holde
kørende, og alt for mange har deres fingre i den, så derfor går der jo
jævnligt noget galt, uden at jeg af den grund vil lægge skylden på noget
specielt program