MS Windows
briani 27239
Windows aut. Update kl. 03:00???
Fra : Svend Tingleff

Dato : 04-08-05 07:08

Kl. 03:00 er min pc slukket. Under Windows Update kan man ændre tidspunktet
for aut. opdatering, men når man har tastet OK og går ind og kontrollerer
det nye tidspunkt, står der stadig 03:00?? - Hvorfor mon?
Venlig hilsen
Svend

Fra : ///M

Dato : 04-08-05 09:20

Svend Tingleff wrote:
> [...]
> tidspunktet for aut. opdatering, men når man har tastet OK og går ind
> og kontrollerer det nye tidspunkt, står der stadig 03:00?? - Hvorfor

Det ved jeg ikke, men prøv lige at ændre det via Controlpanel - Automatic
Updates
Jeg antager du med "Windows Update" mener webstedet.... Hvis du fortsat
bliver tvunget til at opdatere kl. 3 kan det også skyldes en policy fra et
domæne eller lokalt. Slutteligt gør det egentlig ikke *så* meget idet din pc
checker en extra gang når den tændes fordi den var slukket på tidspunktet
hvor den skulle checke. Der vil så gå ca. 5 min efter start og den vil gøre
dig opmærksom på at der er opdateringer. Jeg ved godt det ikke er det samme,
som hvis den bare klarer det selv :)

///M

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-08-05 10:43

Svend Tingleff wrote:
> [...]
> tidspunktet for aut. opdatering, men når man har tastet OK og går ind
> og kontrollerer det nye tidspunkt, står der stadig 03:00?? - Hvorfor

Det ved jeg ikke - min står også til kl. 3 - men den opdaterer så bare
første gang PC'en bliver tændt efter kl. 3 - så det betyder ikke, at den
skal være tændt kl. 3.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk