MS Windows
briani 27239
CTRL+ALT+DEL
Fra : Dennis

Dato : 03-08-05 15:44

Hej,

Jeg fik nogle angreb som jeg håber Norton Antivirus nuppede...men der er
lige det, at herefter har jeg fået flg. advarsel: "Jobliste er blevet
deaktiveret af din administrator" ved CTRL+ALT+DEL.

Jeg har skannet for virus med nyeste updates...der var ingen, så jeg ved
ikke om det er virus eller noget Norton har arrangeret eller noget trejde.

Nogle ideer hvor det kommer fra og ikke mindst, hvordan aktiverer jeg
joblisten igen? (i WinXP)

På forhånd tak!
Dennis

Fra : John

Dato : 03-08-05 16:44

"Dennis" skrev i en meddelelse:

> Jeg fik nogle angreb som jeg håber Norton Antivirus nuppede...
Du vil uden tvivl opleve mange flere spændende angreb, da din windows jo
ikke er opdateret og derfor yderst sårbar

> Jeg har skannet for virus med nyeste updates...
Prøv også scanning for spyware, fx med Ad-Aware SE

> hvordan aktiverer jeg
> joblisten igen? (i WinXP)
Prøv evt en 'systemgendannelse' til en dato, hvor listen virkede

Mvh John

Fra : Dennis

Dato : 03-08-05 18:00

> Prøv også scanning for spyware, fx med Ad-Aware SE

Takker Ad-Aware fandt den!

Dennis

Fra : John

Dato : 03-08-05 18:37