/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
lad være med at opdatere ADAWARE !!!
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 11:12

Jeg har lige begået den dumhed at opdatere adaware til den nye version
1.06 og dermed forbrudt mig mod reglen at hvis noget virker så lad være
med at reparere det.

Den nye version kan jeg ikke få til at opdater over nettet.
Efterfølgende har jeg søgt på google og det ser ud til at den nye
version er væssentlig dårligere end den gamle.

Det virker som om de bevidst har vingeskudt den, måske til fordel for
betalingsudgaven.

Så derfor LAD VÆRE med at opdatere til den nye version hvis den gamle
virker fint.

Derudover vil jeg da gerne høre om nogen har den forrige vesion liggende
??
--
Venlig hilsen

Jakob

 
 
Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 11:16

In article <MPG.1d5813c93e684db8989cd4@news.sunsite.dk>, no@mail.com
says...

> Derudover vil jeg da gerne høre om nogen har den forrige vesion liggende

Havde den gamle og den virker.


--
Venlig hilsen

Jakob

stroemer (01-08-2005)
Kommentar
Fra : stroemer


Dato : 01-08-05 11:37

Jakob skrev:
> In article <MPG.1d5813c93e684db8989cd4@news.sunsite.dk>, no@mail.com
> says...
>
>
>>Derudover vil jeg da gerne høre om nogen har den forrige vesion liggende
>
>
> Havde den gamle og den virker.
>
>
Hej Jacob!

Kan vi få et eks. på et google link, der siger noget dårligt om
AD-Aware? Jeg har den nyeste, den du åbenbart først nu skal til at bruge
den virker upåklageligt, både med update og ellers

--
Mvh stroemer
ps. fjern "GRØN" fra min email adresse.
http://home20.inet.tele.dk/oz9acv

Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 12:06

In article <42edfb34$0$739$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
eljessenGRØN@lite.dk says...

> Kan vi få et eks. på et google link, der siger noget dårligt om
> AD-Aware? Jeg har den nyeste, den du åbenbart først nu skal til at bruge
> den virker upåklageligt, både med update og ellers

Jamen værsgo når du åbenbart ikke tror på mig

http://shorterlink.com/?V8N6LU



--
Venlig hilsen

Jakob

Kim Ludvigsen (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 01-08-05 12:42

Den 01-08-05 13.06 skrev Jakob følgende:
> In article <42edfb34$0$739$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
>
>>Kan vi få et eks. på et google link, der siger noget dårligt om
>>AD-Aware?
>
> http://shorterlink.com/?V8N6LU

Indrømmet, jeg har kun tjekket de tre første sites, og der siges der
ikke noget dårligt om Ad-Aware. Nogle få brugere har problemer med
opdateringen, men de fleste har ingen problemer. Der nævnes desuden både
en sandsynlig grund til problemerne og en løsning på dem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de
forskellige begreber betyder.
http://kimludvigsen.dk

Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 13:04

In article <42ee0ae8$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
usenet@kimludvigsen.dk says...
> Den 01-08-05 13.06 skrev Jakob følgende:
> > In article <42edfb34$0$739$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> >
> >>Kan vi få et eks. på et google link, der siger noget dårligt om
> >>AD-Aware?
> >
> > http://shorterlink.com/?V8N6LU
>
> Indrømmet, jeg har kun tjekket de tre første sites, og der siges der

Tråd 1) "There have been some issues on getting the latest updates with
the new build so go ahead and download the zip file to get the latest
Definitions. "

Jeg gider ikke installere manuelt hver gang jeg skal update.

Tråd 2) "The progress bar opens and remains at 5% for as long as I care
to watch. Clicking "Cancel" brings a pop-up that says that the
"Downloaded files could not be read."

Samme problem som jeg har.

Tråd 3) Korrekt den omtaler ikke problemer med download opdateringer,
jeg gider ikke lige gennemsortere en google søgning, det var blot fordi
en spørger aldrig havde hørt at der kunne være problemer..

Det er muligt det ikke er et udbredt problem jeg har oplevet men jeg er
åbenbart ikke den eneste. Jeg hader selv at få problemer ved opdatering
derfor ville jeg lige gøre opmærksom på det. Den løsning der nævnes er
manuel opdatering eller at omdøbe filer i installationsmappen efter hver
opdatering, det er ikke en anvendelig løsning for mig.

--
Venlig hilsen

Jakob

Martin Østerberg (06-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Østerberg


Dato : 06-08-05 21:33

On Mon, 1 Aug 2005 14:04:18 +0200 skrev Jakob <no@mail.com> .


>Tråd 2) "The progress bar opens and remains at 5% for as long as I care
>to watch. Clicking "Cancel" brings a pop-up that says that the
>"Downloaded files could not be read."
>
>Samme problem som jeg har.

Den har jeg også set, og prøvede ½ time senere....uden problemer. Man skal ikke
kigge en hest man har fået forærende efter i tænderne....

VH Martin

Jakob (06-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 06-08-05 22:27

In article <42f51e94$0$78731$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
dev_null@trashcan.dk says...

> Den har jeg også set, og prøvede ? time senere....uden problemer. Man skal ikke
> kigge en hest man har fået forærende efter i tænderne....

Ahh det var sgu da rart at jeg ikke er den eneste, var jo lige ved at
blive dømt både ukompetent og paranoid :0)

Det har nok været et sammenfald af uheldige omstændigheder jeg prøver
igen ved lejlighed når jeg bliver træt af update beskeden igen.


--
Venlig hilsen

Jakob

Claus Tersgov (07-08-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 07-08-05 15:29


"Jakob" <no@mail.com> skrev i

> Det har nok været et sammenfald af uheldige omstændigheder jeg prøver
> igen ved lejlighed når jeg bliver træt af update beskeden igen.

Det lader til, at ADAware's servere i perioder er ret overbelastede. Jeg har
installeret den mange gange på kundemaskiner, og oplever ofte, at der kan
være problemer med at opdatere. der er ikke andet at gøre end at prøve
senere....

Claus



stroemer (01-08-2005)
Kommentar
Fra : stroemer


Dato : 01-08-05 13:56

Jakob skrev:
> In article <42edfb34$0$739$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> eljessenGRØN@lite.dk says...
>
>
>>Kan vi få et eks. på et google link, der siger noget dårligt om
>>AD-Aware? Jeg har den nyeste, den du åbenbart først nu skal til at bruge
>> den virker upåklageligt, både med update og ellers
>
>
> Jamen værsgo når du åbenbart ikke tror på mig
>
> http://shorterlink.com/?V8N6LU
>
>
>
Ja, ok Jacob, du overlistede mig . Jeg havde ligesom Kim kun set de
første par sider i Google, sorry :(. Kan det tænkes, at det er en fejl
40 ?

--
Mvh stroemer
ps. fjern "GRØN" fra min email adresse.
http://home20.inet.tele.dk/oz9acv

Kim Ludvigsen (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 01-08-05 14:26

Den 01-08-05 14.55 skrev stroemer følgende:

> Ja, ok Jacob, du overlistede mig . Jeg havde ligesom Kim kun set de
> første par sider i Google, sorry :(. Kan det tænkes, at det er en fejl
> 40 ?

Ud fra de pågældende sider vil jeg gætte på, at der har været problemer
med båndbredden. Vel heller ikke helt utænkeligt, hvis det har været i
forbindelse med udsendelsen af en ny version. Noget lignende sker for
øvrigt også indimellem for den gratis udgave af AVG, man skal så blot
prøve igen senere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot
og SpywareGuard.
http://kimludvigsen.dk

Ivan V. Klattrup (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Ivan V. Klattrup


Dato : 01-08-05 14:04

Jakob skrev:

>http://shorterlink.com/?V8N6LU

Den søgning finder jo altså også alle dem der _ikke_ har problemer med at
opdatere adaware.

søger man efter "adaware 1.06 update problems" finder den ingenting
http://tinyurl.com/e2dv6

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 16:26

In article <xn0e5hcvnfo74f000@dtext01.news.tele.dk>,
ivan.klattrup@gmail.com says...

> Den søgning finder jo altså også alle dem der _ikke_ har problemer med at
> opdatere adaware.

Og din pointe er ??? Jeg har jo ikke påstået at alle de xxxxxxxx tusind
søgeresultater der er er relevante, men der er nogen som jeg har skrevet
til anden side.

> søger man efter "adaware 1.06 update problems" finder den ingenting
> http://tinyurl.com/e2dv6

Jamen så var det jo en dårlig søgning, og ??

Så prøver man med noget andet

http://shorterlink.com/?NMRLFL

og så finder man noget, kan ikke lige se din pointe, med mindre du mener
at der ikke findes nogen der har haft det problem jeg har oplevet.

Det er muligt at jeg har været for hurtigt ude, men i mit system gav den
problemer, jeg kunne se at andre også havde det og så ville jeg da lige
give min erfaring videre så andre undgik et potentielt
irretationsmoment, længere er den så faktisk ikke.

--
Venlig hilsen

Jakob

Kim Ludvigsen (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 01-08-05 11:49

Den 01-08-05 12.11 skrev Jakob følgende:

> Den nye version kan jeg ikke få til at opdater over nettet.

Du har ikke en firewall, som stoppede opdateringen?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.
http://kimludvigsen.dk

Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 12:07

In article <42edfe81$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
usenet@kimludvigsen.dk says...
> Den 01-08-05 12.11 skrev Jakob følgende:
>
> > Den nye version kan jeg ikke få til at opdater over nettet.
>
> Du har ikke en firewall, som stoppede opdateringen?

Nej jeg gav den tilladelse til update i zonealarm så det skulle være
iorden.

Er det 1.06 i kører med.


--
Venlig hilsen

Jakob

Calle. (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 01-08-05 12:12

Jakob wrote:
> In article <42edfe81$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> usenet@kimludvigsen.dk says...
>> Den 01-08-05 12.11 skrev Jakob følgende:
>>
>>> Den nye version kan jeg ikke få til at opdater over nettet.
>>
>> Du har ikke en firewall, som stoppede opdateringen?
>
> Nej jeg gav den tilladelse til update i zonealarm så det skulle være
> iorden.
>
> Er det 1.06 i kører med.
Ja, uden problemer
--
Calle.



Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 12:31

In article <dsnHe.139$0a6.129@news.get2net.dk>, fake@fake.fake says...

> > Er det 1.06 i kører med.
> Ja, uden problemer

Mærkeligt, jeg kunne bare se at der var en del andre der havde problemer
også men ok jeg bliver ved den gamle og prøver nok engang igen på et
tidspunkt :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Kurt Lund (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 01-08-05 13:14


"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1d5826648417dca5989cda@news.sunsite.dk...
> In article <dsnHe.139$0a6.129@news.get2net.dk>, fake@fake.fake says...
>
>> > Er det 1.06 i kører med.
>> Ja, uden problemer
>
> Mærkeligt, jeg kunne bare se at der var en del andre der havde problemer
> også men ok jeg bliver ved den gamle og prøver nok engang igen på et
> tidspunkt :0)
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Jakob

Den virker også fint her, har lige opdateret.
men det er også Pro ver jeg bruger..
Kurt



Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 13:20

In article <42ee1203$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, klander52
@hptmail.com says...

>
> Den virker også fint her, har lige opdateret.
> men det er også Pro ver jeg bruger..

Ja ok de betalende kunder skal de nok pylre om ;0), tror ikke de kan
sammenlignes.


--
Venlig hilsen

Jakob

Kurt Lund (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 01-08-05 14:01


"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1d5831dbf45e463b989cdc@news.sunsite.dk...
> In article <42ee1203$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, klander52
> @hptmail.com says...
>
>>
>> Den virker også fint her, har lige opdateret.
>> men det er også Pro ver jeg bruger..
>
> Ja ok de betalende kunder skal de nok pylre om ;0), tror ikke de kan
> sammenlignes.


Har en del venner der bruger den alm udgave, altså den der er gratis, og de
funker også som de skal
med opdate. så det ligner mere en F40 "sorry".

Kurt



Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 16:20

In article <42ee1cf1$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, klander52
@hptmail.com says...

> Har en del venner der bruger den alm udgave, altså den der er gratis, og de
> funker også som de skal
> med opdate. så det ligner mere en F40 "sorry".

Ok det er muligt jeg var for hurtigt ude men at komme med f40 virker
lidt tyndt.

Man skal køre en installer, og vælge update.. der er jo ligesom ikke
noget at ødelægge og nu er det ikke ligefrem fordi jeg ikke er dus med
at betjene systemet.

Men ok det er muligt at der har været et sammenfald med servere der har
været nede, hvad ved jeg.

Faktum er at da jeg installerede den gamle igen fungede det unden
problemer så jeg holder mig til den :0)

EOD

--
Venlig hilsen

Jakob

Calle. (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 01-08-05 11:57

Jakob wrote:
> Jeg har lige begået den dumhed at opdatere adaware til den nye version
> 1.06 og dermed forbrudt mig mod reglen at hvis noget virker så lad
> være med at reparere det.
>
> Den nye version kan jeg ikke få til at opdater over nettet.
> Efterfølgende har jeg søgt på google og det ser ud til at den nye
> version er væssentlig dårligere end den gamle.
>
> Det virker som om de bevidst har vingeskudt den, måske til fordel for
> betalingsudgaven.
>
> Så derfor LAD VÆRE med at opdatere til den nye version hvis den gamle
> virker fint.
>
Den "nye" virker da upåklageligt her!

--
Calle.



Ricko. (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Ricko.


Dato : 01-08-05 13:36

..
>>
>> Så derfor LAD VÆRE med at opdatere til den nye version hvis den gamle
>> virker fint.
>>
> Den "nye" virker da upåklageligt her!
>
> --
> Calle.
>Calle har helt ret den du kalder den nye som vi andre har haft et stykke
>tid virker uden problemer på de 5 pc jeg har i hjemmet og hos alle dem som
>jeg kender , så det er manden bag sin pc det er galt med .



Claus Tersgov (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 01-08-05 13:33


"Jakob" <no@mail.com> skrev

> Det virker som om de bevidst har vingeskudt den, måske til fordel for
> betalingsudgaven.

Ja, det er meget logisk!

De har sikkert tænkt, nu laver vi et rigtigt lorteprogram, der kører så
dårligt, at folk ikke gider at bruge det, men i stedet for køber
betalingsversionen...

Det er jo nærmest genial markedsføring....

Claus



Jakob (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 01-08-05 16:15

In article <42ee15ca$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
nospamnews@tersgov.dk says...

>
> De har sikkert tænkt, nu laver vi et rigtigt lorteprogram, der kører så
> dårligt, at folk ikke gider at bruge det, men i stedet for køber
> betalingsversionen...
>
> Det er jo nærmest genial markedsføring....

Ja det er vel lidt ligesom zonealarm, her var du jo selv ude og fortælle
en lignende historie for et par dage siden, så drop dog den patetiske
tone.


--
Venlig hilsen

Jakob

Claus Tersgov (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 02-08-05 12:43


"Jakob" <no@mail.com> skrev

> Ja det er vel lidt ligesom zonealarm, her var du jo selv ude og fortælle
> en lignende historie for et par dage siden, så drop dog den patetiske
> tone.

Du skal have dine skolepenge tilbage!

Jeg har absolut intet skrevet, der bare tilnærmelsesvis minder om du, du
skriver...

Sluttelig er det ikke mig, der er patetisk, det er dig, der er bundnaiv,
uvidende eller bare mindre paranoid...

Claus



Jakob (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 02-08-05 15:32

In article <42ef5b93$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
nospamnews@tersgov.dk says...

> Jeg har absolut intet skrevet, der bare tilnærmelsesvis minder om du, du
> skriver...

Nej du skal åbenbart have hjælp til at se sammenhængen. Du har skrevet
at et problem med zonealarm er at den udløber og så skal den
ominstalleres.

Da det jo ikke er tilfældet kunne jeg have svaret på det med en
bemærkning ala

""""" Ja, det er meget logisk!

De har sikkert tænkt, nu laver vi et rigtigt lorteprogram, der kører så
dårligt, at folk ikke gider at bruge det, men i stedet for køber
betalingsversionen...

Det er jo nærmest genial markedsføring...."""""

Det gjorde jeg så ikke da jeg anser det for en patetisk måde at
respondere på et indlæg på.


--
Venlig hilsen

Jakob

Claus Tersgov (07-08-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 07-08-05 15:34


"Jakob" <no@mail.com> skrev

> Nej du skal åbenbart have hjælp til at se sammenhængen. Du har skrevet
> at et problem med zonealarm er at den udløber og så skal den
> ominstalleres.

Ja, men det har da absolut intet at gøre med det, du skriver. Jeg har på
ingen måde påstået eller insunieret, at de gør det med vilje!

Du kan vel huske, hvad du selv skriver?

> Det gjorde jeg så ikke da jeg anser det for en patetisk måde at
> respondere på et indlæg på.

Og jeg synes, at det er patetisk, at der virkelig er nogen, som kan tro, at
man kan sælge et betalingsprodukt ved at lave et gratisprodukt, som ikke
virker!

Det er da dybt naivt og vidner om manglende indsigt i markedsføring,
produktudvikling osv...

Claus



Jakob (07-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 07-08-05 16:02

In article <42f61b0b$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
nospamnews@tersgov.dk says...

> Ja, men det har da absolut intet at gøre med det, du skriver. Jeg har på
> ingen måde påstået eller insunieret, at de gør det med vilje!

Så det er et tilfælde at den løber ud ?? Den løber vel kun ud hvis den
er programmeret til det.

> Og jeg synes, at det er patetisk, at der virkelig er nogen, som kan tro, at
> man kan sælge et betalingsprodukt ved at lave et gratisprodukt, som ikke
> virker!

Tjaa jeg synes der er nok at eksempler på produkter der i gratisudgaven
er hæmmet i en eller anden grad og det er vel logisk nok.

Jeg har da for eksempel været ude for at avg-free i perioder havde
vanskeligt ved at opdatere, jeg finder det ikke usandsynligt at det
skyldes mindre båndbredde til gratisudgaven.

Det er muligt at jeg var for hurtigt ude med en advarsel her, men det
kan jo ske.

For mig virker den gamle version stadig bedre end den nye, om det så er
tilsigtet fra firmaet kan man jo kun spekulere på, mit gæt er ligesågodt
som dit. Det er da også muligt at det ville være en åndsvag
firmastrategi, og at skyde sig selv i foden men jeg er af den
overbevisning at der findes alt fra supergode til elendige
markedsføringsafdelinger derude.

Mit formål var simpelt at forhindre andre i potentielle problemer, og så
kan det da muligvis have været formuleret mere neutralt men det blev nok
skrevet under irretation af en opdatering der havde den modsatte effekt
end den tilsigtede.

Alt det ændrer dog ikke ved at jeg finder dit svar på indlægget
patetisk.

EOD.

--
Venlig hilsen

Jakob

Calle. (07-08-2005)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 07-08-05 16:49

Jakob wrote:
> Mit formål var simpelt at forhindre andre i potentielle problemer, og
> så kan det da muligvis have været formuleret mere neutralt men det
> blev nok skrevet under irretation af en opdatering der havde den
> modsatte effekt end den tilsigtede.
>
Så vil jeg nok sige du var lovligt sent på den, da vi andre har kørt med den
version et stykke tid, og uden problemer. Tror de skyldtes en fejl 40 hos
dig selv.
--
Calle.



Jakob (07-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 07-08-05 17:35

In article <S3qJe.3021$%G2.2534@news.get2net.dk>, fake@fake.fake says...

> Så vil jeg nok sige du var lovligt sent på den, da vi andre har kørt med den
> version et stykke tid, og uden problemer. Tror de skyldtes en fejl 40 hos
> dig selv.

Ahhh Calle, nu er det vist dig der er lovligt sent på den eftersom den
her tråd startede for et par uger siden.

Nu ved jeg jo så ikke hvem "vi andre" er jeg plejer at tale for mig
selv, og ikke påkalde mig det tavse flertal.

Den her skamridte "fejl 40" har også været kastet på banen. Sjovt som
mange finder det belejligt at smide den på banen når brugere oplever et
problem man ikke lige selv har været ude for. For mig virker det som et
udtryk for en begrænset evne til at tro på at et problem kan være reelt
selvom man ikke selv oplever det.

Jeg har i tråden givet eksempler på andre der har oplevet lignende
problemer, men dem vil du så nok også stemple som "fejl 40 typer".

Der er kommet bud på hvad fejlen kan skyldes og det mest sandsynlige er
nok at jeg er rendt ind i nogle serverproblemer samtidig med at jeg
prøvede at opdatere, hvilket muligvis er en fejl 40, bare ikke hos mig
men muligvis hos dem der administrerer adaware serverne.

Jeg acceptere da fuldt ud at programmet fungerer hos dem der siger det,
samtidig med at jeg finder det pudsigt at du kan have problemer med at
acceptere at jeg har oplevet et problem der kan tilskrives andet end min
egen inkompetencer.

--
Venlig hilsen

Jakob

Calle. (07-08-2005)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 07-08-05 21:46

Jakob wrote:
> In article <S3qJe.3021$%G2.2534@news.get2net.dk>, fake@fake.fake
> says...
>
>> Så vil jeg nok sige du var lovligt sent på den, da vi andre har kørt
>> med den version et stykke tid, og uden problemer. Tror de skyldtes
>> en fejl 40 hos dig selv.
>
> Ahhh Calle, nu er det vist dig der er lovligt sent på den eftersom den
> her tråd startede for et par uger siden.
>
Det ved jeg nu ikke, for havde du været vågen, så havde du opdaget at jeg
også har svaret dig 1 time efter du startede tråden. Og det er nu kun en
uge siden du startede den.
--
Calle.



Jakob (08-08-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 08-08-05 00:56

In article <LpuJe.1140$q02.716@news.get2net.dk>, fake@fake.fake says...

> Det ved jeg nu ikke, for havde du været vågen, så havde du opdaget at jeg
> også har svaret dig 1 time efter du startede tråden. Og det er nu kun en
> uge siden du startede den.

Jeg svarede dig da første august kl. 13 et eller andet :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Claus Tersgov (08-08-2005)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 08-08-05 16:47


"Jakob" <no@mail.com> skrev

> For mig virker den gamle version stadig bedre end den nye, om det så er
> tilsigtet fra firmaet kan man jo kun spekulere på, mit gæt er ligesågodt
> som dit. Det er da også muligt at det ville være en åndsvag
> firmastrategi, og at skyde sig selv i foden men jeg er af den
> overbevisning at der findes alt fra supergode til elendige
> markedsføringsafdelinger derude.

Prøv engang at sætte dig ind i, hvem AdAware er produceret af. Hvis du havde
bare det mindste kendskab til historien bag AdAware/programmøren, så ville
du ikke skrive sådan.

Claus



kenzo (01-08-2005)
Kommentar
Fra : kenzo


Dato : 01-08-05 15:13

Kører fint her



Erik Olsen (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Erik Olsen


Dato : 01-08-05 15:30

Jakob wrote:
> Jeg har lige begået den dumhed at opdatere adaware til den nye version
> 1.06 og dermed forbrudt mig mod reglen at hvis noget virker så lad
> være med at reparere det.
>
> Den nye version kan jeg ikke få til at opdater over nettet.
> Efterfølgende har jeg søgt på google og det ser ud til at den nye
> version er væssentlig dårligere end den gamle.
>
> Det virker som om de bevidst har vingeskudt den, måske til fordel for
> betalingsudgaven.
>
> Så derfor LAD VÆRE med at opdatere til den nye version hvis den gamle
> virker fint.

Jeg har Ad-Aware SE Personal build 1.06r1, og jeg har generelt ikke
problemer med at opdatere automatisk. Der har været nogle få gange at
serveren har været overbelastet så jeg ikke kunne få forbindelse, men
det er i reglen lykkedes næste dag.

Jeg synes heller ikke den nuværende virker dårligere end den gamle jeg
havde.

Jeg opdaterede fordi Lavasoft annoncerede at de ville stoppe supporten
af den gamle version.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen
http://www.modelbaneteknik.dk/



Plonk (01-08-2005)
Kommentar
Fra : Plonk


Dato : 01-08-05 16:11


"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1d5813c93e684db8989cd4@news.sunsite.dk...
Jeg har lige begået den dumhed at opdatere adaware til den nye version
1.06 og dermed forbrudt mig mod reglen at hvis noget

hmmmmm sjovt nok virker det fint for mig, og jeg har svært ved, at se den
store forskel.



Laziter [9440] (02-08-2005)
Kommentar
Fra : Laziter [9440]


Dato : 02-08-05 12:51


"Plonk" <Niks@nul****.dk> skrev i en meddelelse
news:42ee3b8e$0$650$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.1d5813c93e684db8989cd4@news.sunsite.dk...
> Jeg har lige begået den dumhed at opdatere adaware til den nye version
> 1.06 og dermed forbrudt mig mod reglen at hvis noget
>
> hmmmmm sjovt nok virker det fint for mig, og jeg har svært ved, at se den
> store forskel.

Jeg har nu heller ingen problemer, hverken med updates eller andet.

Mvh
Benjamin



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste