MS Windows
briani 27239
Mangler program til at tidsbegrænse brugen~
Fra : Viggo Hansen

Dato : 25-07-05 16:16

Hej

Er der nogen der kender til et program, man kan sætte op således, at de
forskellige brugere kan tildeles et max. antal minuter eller timer i løbet
af en dag eller uge.
Det kunne værre rart, så børnenes forbrug kunne styres lidt bedre.

mvh vh

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 25-07-05 17:24

Viggo Hansen wrote:
> [...]
> af en dag eller uge.
> Det kunne værre rart, så børnenes forbrug kunne styres lidt bedre.

En mulighed kunne være at benytte sådan et kiosk-program som netcaféer
bruger. Jeg har ikke selv prøvet at sætte dem op, derfor kan jeg ikke
anbefale dig et bestemt program, men prøv nogle af dem som er på markedet.

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://thomasdamgaard.dk

``TV is chewing gum for the eyes.'' -- Frank Lloyd Wright