Trådløst netværk
Fra : Nicklas Teisner

Dato : 03-09-05 13:11

Hej alle,

Jeg har lige købt en trådløs router (Topcom Skyr@cer WBR 254G). Det virker
sådan set udmærket, men for at kunne opnå forbindelse til routeren SKAL jeg
bruge den medfølgende USB Stick (Der vel egentlig bare et et trådløst
netværkskort?) - jeg kan ikke få forbindelse med mit indbyggede WLAN-kort.
Jeg vil naturligvis gerne bruge den indbyggede mulighed i stedet for at have
en USB-dims hængende og flagre.
Hvad skal jeg gøre - og kan det overhovedet lade sig gøre?

Mvh.
Nicklas Teisner

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-09-05 14:07

"Nicklas Teisner" <dundee@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>en USB-dims hængende og flagre.

>Hvad skal jeg gøre - og kan det overhovedet lade sig gøre?

Det bør kunne lade sig gøre - Formentlig er det bare et spørgsmål om
opsætning. Men vi kan selvfølgelig ikke udelukke at det indbyggede
WLAN-kort er sygt...

Fungerer det indbyggede kort i andre sammenhænge ?

Er det overhovedet tændt ? - På mange bærbare er der en knap der
afbryder WLAN-kortet..

<mlr>

Fra : Nicklas Teisner

Dato : 03-09-05 15:46

> Er det overhovedet tændt ? - På mange bærbare er der en knap der
> afbryder WLAN-kortet..

Doh... det var lige netop det, der var galt. Mange tak!

/Nicklas