"opgradering" af Linksys trådløs router
Fra : Ivan

Dato : 19-08-05 13:23

Nogen der har hørt om noget uautoriseret software, der skulle kunne "booste"
linksys trådløse routere, så signalet skulle blive kraftigere?

Fra : Ole

Dato : 19-08-05 16:29

"Ivan" <Ivan@derhjemme.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har hørt om noget uautoriseret software, der skulle kunne
> "booste" linksys trådløse routere, så signalet skulle blive kraftigere?

Der findes en alternativ firmware ved navn sveasoft hvor dette er muligt.
Den virker dog kun til modellerne WRT54G og WRT54GS

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-05 21:07

> Der findes en alternativ firmware ved navn sveasoft hvor dette er muligt.
> Den virker dog kun til modellerne WRT54G og WRT54GS

ok...takker

Fra : Kasper S Nielsen

Dato : 20-08-05 11:16

Ivan [7100] wrote:

> ok...takker

Glem Sveasoft, deres gratis version er af ældre udgave. Kik i stedet på
www.dd-wrt.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-08-05 11:38

hvordan kommer man igang med det? det ser lidt mere indviklet ud end de
andre jeg har set... SYnes ikke lige der er en *.bin til upload til
accespoint?

Fra : Morten Christensen

Dato : 20-08-05 12:54

Bjarke Hansen skrev den 20-08-2005 12:37:
> hvordan kommer man igang med det? det ser lidt mere indviklet ud end de
> andre jeg har set... SYnes ikke lige der er en *.bin til upload til
> accespoint?

http://www.dd-wrt.com/
downloads
dd-wrt.v22

Der downloader du en zip-pakke, som indeholder 6 forskellige bin-filer.

--
Morten Christensen

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 20-08-05 13:43

Morten Christensen wrote:
> http://www.dd-wrt.com/
> downloads
> dd-wrt.v22
>
> Der downloader du en zip-pakke, som indeholder 6 forskellige
> bin-filer.

Og for fuldstændighedens skyld, så ligger nyeste version i dd-wrt.v22-r2.zip.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>