Andre lydkort med Digital Din end SB Live?
Fra : Madsen

Dato : 05-06-01 23:41

Hej,

Jeg sidder og leder efter en erstatning til mit SB Live lydkort.
Samtidig har jeg et højttalersæt som jeg gerne vil beholde og
det kunne være lækkert hvis jeg kunne forbinde det via Digital
Din, som jeg synes lyder en del bedre end med minijacks.
(Højttalersættet er et Cambridge Soundworks FPS2000)

Er der nogen der kender et lydkort hvor man også kan koble den
her Digital Din bracket på? Den ser sådan her ud:
Er det virkelig kun Creative der bruger dette stik?

Mit krav til lydkortet er at driveren skal fungere perfekt i Win2000
og så gerne et kort der understøtter front og baghøjttalere som
der jo er mulighed for med mit højttalersæt.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.