WSH (permission denied)
Fra : n9

Dato : 01-09-05 13:34

Hej
Jeg prøver at køre scriptet

dim oWSH
Set oWSH= Server.CreateObject("WScript.Shell")
oWSH.Run "c:\Test.bat", 1, True
set oWSH = nothing

Test.bat indeholder:
'****************
@echo off
copy c:\1\text.txt c:\2\
'****************

Når jeg køre file direkte på server, går det fint igennem.
og det samme er hvis jeg via en asp bruger over stående kode, på en 2000
server, er det også fint.
Men så snart jeg test på en 2003 server, får jeg permission denied fejl.
Jeg har i 2003 give adgang til ISUR_ men der får ejg stadig fejl.
Desuden har jeg også prøvet at tildele IUSR_ til cmd.exe filen, men der får
jeg ingen fejl, men bat filen har ikke kopier til til mappen 2.
Nogen som er stød på samme problem??
Al modtages med åbne arme, da jeg har brugt flere da på det problemmatik.

Hilsner

N9