Rettigheder på database
Fra : Hansen

Dato : 31-08-05 10:54

Hejsa

Jeg er i den situation at jeg har en hjemmeside som er hostet på mit gamle
gymnasium - derved er jeg ikke selv herre over rettighederne på serveren.
Problemet startede med at gæstebogen på hjemmesiden fejlede i det den skrev
at databasen var skrivebeskyttet. Jeg mailede til dem, og så blev
rettighederne ændret således at alle havde skriveadgang. Det løste også
problemet med gæstebogen.
Nu er der så opstået et nyt problem. Efter ændringen virker nyhederne på
forsiden ikke længere (de trækkes fra databasen) ligesom login og det
interne forum heller ikke virker længere.

Ved nyhederne står der:

Provider fejl '80004005'
Uspecificeret fejl

Og når jeg prøver at logge ind står der:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
registry key
'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x310 Thread 0x420 DBC 0xadb5024
Jet'.

Siden er www.roende-gym.dk/dionysos

Nogen der hvad der skal gøres ved rettighederne for at det kommer til at
fungere?

Pft
Søren

Fra : Hansen

Dato : 31-08-05 10:56

"Hansen" <bluesboys@-remove-this-hotmail.com> wrote in message
> [...]
> registry key
> 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x310 Thread 0x420 DBC 0xadb5024

Når jeg prøver at logge på forumet (et snitz forums 2000) står der:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl '80004005'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Handlingen skal bruge en
opdaterbar forespørgsel.

/dionysos/forum/inc_func_common.asp, linje 576