fejl i FSO
Fra : N9

Dato : 29-08-05 14:59

Hej

Jeg har map en network drive (x) til min server
og det jeg gerne ville, er at jeg med FSO ville kopier fra x til min server.

Dim objFso
Set objFso = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
objFso.CopyFile "x:\limages\*.jpg","c:\mappe\"

fejlen jeg får er "Path not found " eller har jeg også prøver istedetfor
"x:\limages\*.jpg" med \\10.0.0.5\limages\*.jpg og får fejlen "error
'8007052e' "

Nogen som har været ude for samme problem??
Evt. forslag modtages

Takker

N9

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-08-05 21:22

N9 skrev:

> Jeg har map en network drive (x) til min server
> og det jeg gerne ville, er at jeg med FSO ville kopier fra x
> til min server.

Så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre - FSO har kun adgang til
det lokale filsystem.

Tjek evt. via google.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : n9

Dato : 31-08-05 08:44

Hej

Jeg har test det på en windows 2000 server, man skal bare have en konti
IUSR_<Computer> på den server man har "map" til.
Men problemer noget andet med 2003 server, og der er stadig lost.

MVH
N9