asp mailform
Fra : Carsten

Dato : 28-08-05 08:50

Hejsa

Er der nogen som kender links til en nemt og enkelt asp mailform script? evt
en der selv har et script?

Formen indeholder 4 parametre hvoraf en er et textarea - der skal ikke være
nogen validering af dataerne - de skal bare sendes som email til en/to email
modtagere.

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 09:28

On Sun, 28 Aug 2005 09:50:19 +0200, "Carsten" <chjerrild@mail.dk>
wrote:

>Er der nogen som kender links til en nemt og enkelt asp mailform script? evt
>en der selv har et script?

Hvad supporterer din server af mail-komponent?

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it

Fra : Carsten

Dato : 28-08-05 16:50

> Hvad supporterer din server af mail-komponent?
>
> Mvh. Brian
> --
> http://www.brinch.it

Hejsa

det er en tdc server - ved at køre en lille test får jeg flg info:

SERVER_SOFTWARE Apache/1.3.26 (Unix)

Det er faktisk et script som i din formular - bare med yderlig et
indtastning. selve formularen kkan jeg selv klare - det der asp har jeg ikke
helt styr på. Kan du hjælpe mig?

carsten

Fra : Carsten

Dato : 28-08-05 18:57

> [...]
>

> Det er faktisk et script som i din formular - bare med yderlig et
> indtastning. selve formularen kkan jeg selv klare - det der asp har jeg

Glemte helt at der er asp samt cgi ( perl ) til webhotellet. Desværre ingen
php ( det tager TDC sig fyrstelig betalt for - derfor ingen php )

carsten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-08-05 21:42

Carsten wrote:

> Glemte helt at der er asp samt cgi ( perl ) til webhotellet. Desværre
> ingen php ( det tager TDC sig fyrstelig betalt for - derfor ingen php

Prøv at kigge på denne side, måske du kan bruge det:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/aspmail.asp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Carsten

Dato : 29-08-05 08:53

> Prøv at kigge på denne side, måske du kan bruge det:
>
> http://hjemmesideskolen.dk/scripts/aspmail.asp
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://ginnerskov.dk
> http://html-faq.dk/

Hej

Det ser noget spændende ud. Du skriver at hvis man har webhotel hos tdc kan
man bruge nedenstående er det altid sådan?
Dvs jeg smider en form i mit html dokument og benytter nedenståenede og
vupti jeg har email med informationerne?
Jeg prøvede et lille asp script - det tog mailen over 1 time at komme frem
( jeg har selv en tdc email adresse )

mvh
carsten

action=http://cgi.inet.tele.dk/cgi-bin/form_processor.cgi

Fra : Carsten

Dato : 29-08-05 13:41

> [...]
> vupti jeg har email med informationerne?
> Jeg prøvede et lille asp script - det tog mailen over 1 time at komme frem

Det lader til at virke. Hvordan styrer jeg succes page? det default som tdc
sender en til er ikke så fin desuden passer den heller ikke in designet.
Og erfarer jeg nu der er ingen indhold i mailen - alt inputs fra formularen
er der ikke????

Please help?

Carsten