Unable to open registry key - hvad er galt~
Fra : laitch

Dato : 26-08-05 18:33

jeg er ved at lave min egen gæstebog, men når jeg prøver at åbne
den kommer denne besked:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to
open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x638
Thread 0x7e8 DBC 0x8de58e4 Jet'.

/Laitch/add_to_guestbook.asp, line 24

jeg kan selvfølig godt gætte hvad problemet er... serveren kan
ikke åbne "registry key" på databesen (eller er det ikke det der
er galt ?)
kan man undvære denne "registry key"??, hvis ikke hvad kan man så
gøre for at løse problemet??

..ooOO laitch OOoo..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : N9

Dato : 27-08-05 12:01

> [...]
>
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to
> open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x638

Er det ikke fordi din access er åbne???

Fra : laitch

Dato : 27-08-05 14:26

ja fandt selv fejlen, jeg prøvede bare at slette den der nøgle, og så
virkede det jeg fik af vide af en ven at den kun var til hvis man
skulle havde flere batabaser til et dokument, og da der kun er en
database er det jo ikke noget problem

ellers tak for din interrese for at hjælpe mig