check afkrydsning når, men kun når den ene~
Fra : Jesper

Dato : 04-09-05 21:43

Jeg har den lille funktion, som tjekker om en checkbox er afkrydset når
formularen submittes.

function checkCheckBox(f){
if (f.chkBox.checked == false )
{
alert('Du skal afkrydse først.');
return false;
}else
return true;
}

Den kaldes her:
<form method='post' action='side1.asp' name='form1' onsubmit="return
checkCheckBox(this)">

Det virker fint, men formularen har 2 submit-knapper og det skal kun tjekkes
om checkboxen er afkrydset, når den ene af de to submit-knapper trykkes på.
Kan det lade sig gøre?

Jesper

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 05-09-05 00:38