hvorfor virker dette script i FF men ikke ~
Fra : hygum

Dato : 01-09-05 22:28

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-09-05 23:26

hygum wrote:

> hvorfor virker dette script i FF men ikke i IE?
> http://sneleopard.dk/checkbox.html

Så vidt jeg husker, ved IE ikke hvad firstChild er for noget.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Martin Hintzmann

Dato : 01-09-05 23:49

Erik Ginnerskov wrote:

> Så vidt jeg husker, ved IE ikke hvad firstChild er for noget.

Jo, firstChild er understøttet i samtlige browsere.
http://www.quirksmode.org/dom/w3c_core.html

Problemet skyldes at i IE findes der ikke noget firstChild, første gang
siden loades, så der er ikke noget at replace.

Hvis der indsættes et 0 i span #total. Så virker det også i IE.

--
Martin Hintzmann
http://www.hintzmann.dk/

Fra : hygum