Adsense
Fra : knors

Dato : 23-08-05 16:43

Hej

Jeg er begyndt at køre med Google Adsense reklamer på min side.
Når man klikker på disse, åbner de i samme vindue.
Kan jeg ikke lave sådan at de åbner i et nyt vindue?

Scriptet som bruges er:

<script type="text/javascript"
src="http://enellerandenadresse.js">
</script>

pft

Mogens

Fra : Martin

Dato : 24-08-05 12:48

knors wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> Når man klikker på disse, åbner de i samme vindue.
> Kan jeg ikke lave sådan at de åbner i et nyt vindue?

Jeg kender ikke systemet, men måske ligger der i .js
filen nogle a href - hvis du har adgang til dem, kan du måske
skrive target="_blank" i dem

- Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 24-08-05 13:39

knors wrote:

> Jeg er begyndt at køre med Google Adsense reklamer på min side.
> Når man klikker på disse, åbner de i samme vindue.
> Kan jeg ikke lave sådan at de åbner i et nyt vindue?

Det er imod Google Adsense programpolitik at få annoncer til at åbne i
nye vinduer, læs evt. her:
https://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?answer=9737&ctx=da:search&query=nyt+vindue&topic=0&type=f

--
Jesper Frandsen

http://www.9am.dk/
Din guide til Hjemmesiden

http://www.9am.dk/forum/
Nyt Forum

Fra : knors

Dato : 24-08-05 14:48

> Det er imod Google Adsense programpolitik at få annoncer til at åbne i nye
> [...]

Så er den sag jo afgjort.........

mvh

Mogens

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-08-05 14:56

Jesper Frandsen <ng@spamfilter.9am.dk> skrev:

> Det er imod Google Adsense programpolitik at få
> annoncer til at åbne i nye vinduer

Det er også imod god webpolitik. Har hjemmesidens
ejer først bestemt det med en target, så kan brugeren
ikke gøre noget.

Brugeren kan derimod selv bestemme (højreklik - Åbn i
nyt vindue) hvis intet er gjort.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk