åbne en side og lukke den igen
Fra : Tom gildberg

Dato : 20-08-05 12:45

Jeg har en lille "for sjov" side, hvor jeg vil have en lille
simpel og gratis webshop integreret. Den skal åbnes i en frame,
hvilket går meget godt så længe jeg har haft webshoppen åbnet i
et vindue for sig først. Det er jo ikke meningen, så jeg vil
prøve at se om jeg med et enkelt klik kan åbne webshoppen i et
seperat vindue - lukke det igen - og derefter åbne shoppen i den
frame jeg havde tiltænkt.

Siden hedder kned.dk og shoppen ligger under merchandise i menuen
til venstre. Hvis du starter med at kigge på det og ser hvad der
sker og derefter åbner dette link: www.shoppingzone.dk/kned i et
seperat vindue og prøver at kigge under mechandise på kned.dk
igen, så skulle shoppen lige pludselig virke i sin frame.

Jeg er lidt på dybt vand, da jeg også gerne skulle undgå popup,
der bliver blokeret. Er der nogen der har ideer til en løsning på
problemet.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-08-05 21:32

Tom gildberg wrote:

> [...]
> seperat vindue og prøver at kigge under mechandise på kned.dk
> igen, så skulle shoppen lige pludselig virke i sin frame.

Jeg ser ikke problemet. Jeg fik samme side i rammen nederst til højre på
www.kned.dk både før og efter at have hentet siden via
www.shoppingzone.dk/kned

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/