javascript reference... hvor?
Fra : Thomas G

Dato : 14-08-05 22:30

hey NG.

Jeg sidder og skal lege lidt med javascript men mangler en reference. Jeg
har en, men tror den er for gammel for den har ikke oplysninger om f.eks.
getElementById() som jeg ved eksisterer (og meget gerne skulle gøre brug
af).

hvor finder jeg en go javascript reference? Gerne een som også indeholder
oplysninger om hvilke funktioner der virker til hvilke browsere.

Mvh. Thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-08-05 23:18

Thomas G wrote:
> hey NG.
>
> Jeg sidder og skal lege lidt med javascript men mangler en reference.

http://www.infimum.dk/HTML/references.html#ref_1_4
http://javascript.internet.com/tutorials/
http://www.echoecho.com/javascript.htm

Jeg ved ikke, om det dækker, men du kan da kigge på det.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/