hvorfor virker menuerne ikke?
Fra : Jesper

Dato : 05-08-05 23:28

Jeg har en dropdown-menu på min side
http://www.medicinskedatabaser.dk/
og det virker på de fleste computere, men ikke på min reformaterede,
nyinstallerede maskine.
Jeg har vist installeret et "J2SE runtime enrivronment" men skal der andet
til?
Det virker hverken i FF eller IE.

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-08-05 23:46

Jesper <jesperfjoelner@hotmail.com> skrev:

> og det virker på de fleste computere, men ikke på min
> reformaterede, nyinstallerede maskine.

Menuen testet her i IE 6.0, Mozilla 1.6, Firefox 1.04 og Opera
8.01 uden problemer.

> Jeg har vist installeret et "J2SE runtime enrivronment" men

Din menu er i Javascript, ikke i Java, så det er ligegyldigt
hvilken runtime du har liggende til dette formål.

Fejlen må findes et andet sted i din maskine.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jesper

Dato : 06-08-05 00:34

> [...]
> hvilken runtime du har liggende til dette formål.
>
> Fejlen må findes et andet sted i din maskine.

Ok, tak skal du have. Jeg må lede videre og se hvad jeg finder.
Tak for det.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-08-05 01:06

Den 06-08-05 00.46 skrev Allan Vebel følgende:

> Fejlen må findes et andet sted i din maskine.

Mon ikke det er et eller andet med Windows XP med Service Pack 2 og
lokal afvikling af JavaScript?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag musik, brænd dine egne opsamlings-cd'er, og afspil musik med det

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-08-05 02:08

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> Mon ikke det er et eller andet med Windows XP med
> Service Pack 2 og lokal afvikling af JavaScript?

Det er muligt. Jeg bruger en fuldt opdateret Windows 2000
Pro, så jeg kender ikke til fænomenet.

Jeg kan slå kørsel af scripts helt fra i de 4 browsere jeg har
installeret, men har ikke fundet et fælles sted at sætte det
op.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk