Hvor findes de store liner?
Fra : vip

Dato : 02-09-05 23:53

Hej i gruppen,

Jeg skal bruge en linie på min. 2,3Mbit begge veje, det er ikke så vigtigt
om den er 2,3 eller større. Men hvor kan man finde sådan en linie til
ordenlig pris?

Kan det bedre betale sig med mindre linier også flere?

Det er til en adresse i Odense C.

Tak

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-09-05 09:40

On Sat, 3 Sep 2005 00:53:06 +0200, "vip" <vip@vip.cybercity.dk> wrote:

> Jeg skal bruge en linie på min. 2,3Mbit begge veje, det er ikke så
> vigtigt om den er 2,3 eller større. Men hvor kan man finde sådan en
> linie til ordenlig pris?

G.SHDSL kan man i hvert fald få hos CyberCity og TDC. Prisen er ca.
den samme (2k + moms).

> Kan det bedre betale sig med mindre linier også flere?

Der er forskellige måder at (forsøge at) 'bundle' en linie, men ingen
af dem giver helt det samme som en hurtigere linie. Fordele og ulemper
afhænger af anvendelsen. Hvad skal du bruge den til?

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 03-09-05 09:45

> [...]

>Jeg skal bruge en linie på min. 2,3Mbit begge veje, det er ikke så vigtigt
>om den er 2,3 eller større. Men hvor kan man finde sådan en linie til

Når du siger 2,3 Mbit, så tænker du nok på G.SHDSL. Disse linjer
findes i internetudbydernes erhvervsafdelinger. Her er et udvalg:

http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/internetforbindelser/gshdsl/priser/
   2099 kr.

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_bred_shdsl_p
   2.035 kr.

http://sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/sonofon_bredbaand/index.shtml
2.016,00 kr.

http://www.webpartner.dk/331

http://www.telia.dk/bvo/dk/frame.do?mainFrame=%2Flink.do&REQUEST_CHANGE_USER_TEMPLATE=Anonymous_Users_Erhverv&channelId=-8078&sida=%2Fframe.do

http://www.editorial.tele2.dk/?page=erhverv_internet_fastforbindelse&t2page=erhverv_internet_fastforbindelse
Tele2Erhverv Fast Forbindelse (Tidligere Tiscali G.SHDSL)

/Jarlskov