Forskel på TDC Medarbejder bredbånd til TD~
Fra : Johnt

Dato : 31-08-05 19:49

Hej !

Jeg håber at nogle kan hjælpe mig med ovenstående spørgsmål, da min nye
arbejdsgiver kun giver TDC Bredbånd Professionel til medarbejderne.

Jeg ved at en af forskellene er en fast IP adresse - Er det nogen fordel ?
Og vil det give nogle problemer når vi har flere pc´er tilsluttet ?

Derudover fremgår det af ordrebekræftelsen af jeg skifter fra: 2048/512 til
512/2048, kan det passe ? Det betyder vel at jeg kun kan modtage med 512 og
sende med 2048. Det virker lidt mærkeligt ?

Hvad betyder det at jeg skifter fra PPPoE til DHCP ?

På forhånd tak

Hilsen
Johnt

Fra : Hans

Dato : 31-08-05 20:09

Johnt wrote:
> Hej !
>
> Jeg håber at nogle kan hjælpe mig med ovenstående spørgsmål, da min
> nye arbejdsgiver kun giver TDC Bredbånd Professionel til
> medarbejderne.
Du skal sørme ikke sige "kun". Det er udelukkende en fordel for dig.

> Jeg ved at en af forskellene er en fast IP adresse - Er det nogen
> fordel ? Og vil det give nogle problemer når vi har flere pc´er
> tilsluttet ?
Nej - Der medfølger en standardrouter som du godt nok ikke har adgang til at
ændre i, men du kan købe en almindelig ethernet-router og bruge i stedet
for.

> Derudover fremgår det af ordrebekræftelsen af jeg skifter fra:
> 2048/512 til 512/2048, kan det passe ? Det betyder vel at jeg kun kan
> modtage med 512 og sende med 2048. Det virker lidt mærkeligt ?

De har bare vendt rundt på tallene. De 2048 er downstream.

> Hvad betyder det at jeg skifter fra PPPoE til DHCP ?

Intet i praksis. Det er udelukkende opsætning af routeren.

Hans