Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 19:24

Fra: "Allan Møller" <nosmap>
Emne: Cybercity
Dato: 28. august 2005 19:29

Har lige bestilt ADSL med IPtelefoni hos Cybercity for en ven.
Jeg kan ikke finde noget om de opsiger en nuværende telefonudbyder eller
man selv skal gøre det. Er det nogen som ved det ?

Mvh. Allan

Fra : MN

Dato : 28-08-05 21:07

"Allan Møller" <nosmap> wrote in message

> [...]
> Jeg kan ikke finde noget om de opsiger en nuværende telefonudbyder eller
> man selv skal gøre det. Er det nogen som ved det ?

http://www.cybercity.dk/privat/kundeservice/spoergsmaal_og_svar/telefoni/bestilling_levering/

Mogens

Fra : Lars

Dato : 28-08-05 21:23

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg kan ikke finde noget om de opsiger en nuværende telefonudbyder eller
> man selv skal gøre det. Er det nogen som ved det ?

Hvis du ikke har skrevet under på at de skal opsige aftalen med den
nuværende udbyder, så kan/gør de det heller ikke.

Fra : JanJ

Dato : 31-08-05 06:46

"Allan Møller" <nosmap> skrev i en meddelelse
> Har lige bestilt ADSL med IPtelefoni hos Cybercity for en ven.

Lige lidt nysgerrig, da jeg også har en kammarat der overvejer det,
Hvor stor forbindelse har din ven bestilt ?
Hvorfor jeg spørger sådan er at jeg mener at man godt kan bestille 128/128
da jeg er ret sikker på at det ikke kun er 128/128 der bliver leveret, og
hvis
det nu var at han skulle have den forbindelse så kunne jeg få det bekræftet
!

Mvh

JanJ