Tele 2
Fra : K&Y

Dato : 23-08-05 12:49

så er den igen gal med deres news server

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 23-08-05 14:41

K&Y wrote:
> så er den igen gal med deres news server

Øhhh, er det er spørgsmål eller hva ?

Jørn

Fra : K&Y

Dato : 23-08-05 15:23

Jørn Hundebøll skrev:

> Øhhh, er det er spørgsmål eller hva ?
>
> Jørn
Nej så havde det vel været efterfulgt af et ? ikk' )
det var bare en konstatering!

Fra : Henning Lund

Dato : 23-08-05 16:43

Jørn Hundebøll skrev:

> Øhhh, er det er spørgsmål eller hva ?

Nordjyder *LOL*

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : csm

Dato : 23-08-05 14:41

? Skandale ? du kan da skrive her. ?

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-08-05 16:38

"K&Y" <kimkri@gettwonet.dk> skrev i en meddelelse
> så er den igen gal med deres news server

Spændende. Skulle alle poste indlæg hver gang der var et driftproblem hos en
dansk internetudbyder?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : K&Y

Dato : 23-08-05 17:03

Morten Wartou skrev:
> "K&Y" <kimkri@gettwonet.dk> skrev i en meddelelse

> Spændende. Skulle alle poste indlæg hver gang der var et driftproblem hos en
> dansk internetudbyder?

Ja det kunne da være interessant,at se hvor elendige de er!Jeg kan kun
sige at de sidste uger har jeg ringet dagligt til tele2 og brokket mig
over opdateringen af news grupper,og så går der lige fra 2 minutter til
4 timer så fungerer det igen i 6-12 timer så går det galt igen,så morten
W der er ikke tale om et enkelt kiks fra Tele2!
mvh
kim

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-08-05 18:14

> [...]
> timer så fungerer det igen i 6-12 timer så går det galt igen,så morten W
> der er ikke tale om et enkelt kiks fra Tele2!

Min forbindelse hos CyberCity var død et par gange sidste uge - en af
gangene flere timer. Deres newsserver har også været noget ustabil i et
stykke tid (den er blevet bedre). Man kan sikkert finde tilsvarende
historier fra kunder hos andre udbydere. Der er sikkert dagligt være
tusindvis af brugere der oplever et problem med deres udbyder, og jeg synes
måske det er lidt i overkanten hvis der skal postes et indlæg her hver gang.
:) Det problem med newsserveren lyder dog ikke så rart - måske du skulle
prøve at lave et sobert skriv til en højerestående person i Tele2?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 23-08-05 19:20

On Tue, 23 Aug 2005 19:14:23 +0200, "Morten Wartou"
<morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> wrote:

> [...]
>:) Det problem med newsserveren lyder dog ikke så rart - måske du skulle
>prøve at lave et sobert skriv til en højerestående person i Tele2?

Jeg oplever ikke dette problem med min udbyder, men jeg betaler også
10-20 kroner mere om måneden for at være TDC kunde.

De andre amatørforetagender, ved ikke hvad de har med at gøre, de vil
bare være billige.

Support er for dem et ubekendt begreb, bare se omtalen nu om Tele2...

MJ

Fra : K&Y

Dato : 23-08-05 19:35

> [...]
> bare være billige.
>
> Support er for dem et ubekendt begreb, bare se omtalen nu om Tele2...

Det er jeg tilbøjelig til at give dig ret i,havde gennem dansk kabel tv
før og de bruger vist TDC og den var nede en gang på 4 år,så det kunne
være at man skulle overveje at skifte men det er sgu bare så
besværligt,og man risikerer at stå uden forbindelse i nogen tid hvis det
ikke passer sammen.
mvh
kim

Fra : Lars

Dato : 23-08-05 19:49

"Mogens Jørgensen" <admin@yyy-easywebdesign-xxx.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> 10-20 kroner mere om måneden for at være TDC kunde.
>
> De andre amatørforetagender, ved ikke hvad de har med at gøre, de vil

Jeg er enig i at tele2 er et amatørforetagende. Men TDC er satme også amatør
på nogle punkter!! Det er sådan noget der hedder bureaukrati

Fra : Torben Christensen

Dato : 23-08-05 20:01

> [...]
>
> Jeg oplever ikke dette problem med min udbyder, men jeg betaler også
> 10-20 kroner mere om måneden for at være TDC kunde.

Da jeg var kunde hos TDC var der også store problemer med stabiliteten på
news serveren, dette løste de rimmelig effektivt ved at drosle download
hastigheden ned til næsten ingenting.

Derudover mindes jeg også at de fjernede de grupper der var mest trafik på,
f.eks mp3 grupperne.

/Torben

Fra : K&Y

Dato : 24-08-05 14:36

Torben Christensen skrev:
> [...]
> hastigheden ned til næsten ingenting.
>
> Derudover mindes jeg også at de fjernede de grupper der var mest trafik på,

Det vil sige pest eller kolera )
mvh
kim

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 27-08-05 22:00

On Tue, 23 Aug 2005 21:00:41 +0200, "Torben Christensen"
<pc1dk@msn.com> wrote:

> [...]
>hastigheden ned til næsten ingenting.
>
>Derudover mindes jeg også at de fjernede de grupper der var mest trafik på,

Og ? Der ligger jo kun oluvlige ting i disse grupper og ingen kan da
være interesseret i disse, så det siger jo ingenting om dem.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-09-05 08:11

K&Y skriver:

> så er den igen gal med deres news server

Mod de deler den med Sonofon ?

Se min private hjemmeside....

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Stoppede med at have nye indlæg den 10/9 omkring midnat.