TDC fordobler hastigheden fra 2 - 8 mbit/s~
Fra : Hans

Dato : 22-08-05 16:10

Hej,

Der står på JP, at TDC har fordoblet hastigheden fra 2 - 8 mbit/s i sidste
uge. Jeg har selv 2 mbit/s og synes ikke der er sket noget med hastigheden.
Er der andre der ved mere?

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3216716/

Mvh

BS

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-08-05 16:34

Hans wrote:
> Der står på JP, at TDC har fordoblet hastigheden fra 2 - 8 mbit/s i
> sidste uge. Jeg har selv 2 mbit/s og synes ikke der er sket noget med
> hastigheden. Er der andre der ved mere?

Læs tråden fra 15/8, der handler om samme emne.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 22-08-05 19:33

Hans skrev:

> [...]
>
> Der står på JP, at TDC har fordoblet hastigheden fra 2 - 8 mbit/s i
> sidste uge. Jeg har selv 2 mbit/s og synes ikke der er sket noget med

Jeg må også være blind som en høne, jeg kan kun finde 4 mbit på tdc´s
side, hvor skulle 8 mbit være?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Renè H

Dato : 23-08-05 00:07

Gu gør der ej.
der står at de har 4 doblet hastigheden.
så jeg tror du kan vente længe når du sådan læser forkert.
der er en optikker i de fleste større byer.

Fra : Henning Lund

Dato : 23-08-05 04:54

Hans skrev:

> Hej,
>
> Der står på JP, at TDC har fordoblet hastigheden fra 2 - 8 mbit/s i
Hmmmmm hvem kan ikke læse her Rene?

Fra : Renè H

Dato : 24-08-05 17:32

> Hmmmmm hvem kan ikke læse her Rene?

> [...]

okay. dette er kopieret fra linket fra det første indslag.
og der står altså at i sidste uge firdoblede tdc fra 2 til 8 mbit/s.
ikke fordoblede som der blev skrevet.
TDC-kunder får hurtigere net-forbindelse
Af Andreas Krog, ComON
Om det er det gode vejr, selskabet pæne halvårsregnskab eller konkurrenterne
der ånder firmaet i nakken melder historien ikke noget om.

Men i sidste uge firdoblede TDC hastigheden på de hurtigste
ADSL-forbindelser til private fra 2 Mbit/s til 8 Mbit/s, og nu er turen
kommet til de langsomste ADSL-forbindelser.
Det er kunder på det såkaldte Ekspres Net-produkt, der får hastigheden
fordoblet fra en downloadhastighed på 128 kbit/s til 256 kbit/s, mens prisen
for de eksisterende Ekspres Net-kunder vil være uændret.

Nye Ekspres Net-kunder kommer til at slippe med 199 kroner om måneden frem
over mod 239 kroner i dag. Til gengæld får de nye kunder ikke den højere
hastighed, men må nøjes med en downloadhastighed på 128 kbit/s.
link:

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3216716/

Fra : Renè H

Dato : 24-08-05 17:35

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
Det er kun kunder på det såkaldte Ekspres Net-produkt.
der får en fordobling af hastigheden.

Fra : Poul

Dato : 23-08-05 15:47

> Gu gør der ej.
> der står at de har 4 doblet hastigheden.
> så jeg tror du kan vente længe når du sådan læser forkert.
> der er en optikker i de fleste større byer.

Hva' styrke er dine glas?

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 23-08-05 08:01

> Der står på JP, at TDC har fordoblet hastigheden fra 2 - 8 mbit/s i sidste
> uge. Jeg har selv 2 mbit/s og synes ikke der er sket noget med
> [...]

Jeg har også 2 Mbit/s og jeg oplevede at hastigheden faldt fra 4 Mbit/s til
2 Mbit/s (jeg prøvede deres tilbud om gratis at være opgraderet til 4Mbit/s
indtil 1/5). Til gengæld har jeg fået et brev, hvor de foreslår at jeg får
4Mbit/s med forbrugsafregning.
Muligvis er min upload steget fra 256 kbit/s til 512 kbit/s, men jeg har
ikke testet det.

Niels Dybdahl

Fra : Bruno Christensen

Dato : 23-08-05 19:48

On Tue, 23 Aug 2005 09:00:42 +0200, Niels Dybdahl wrote:

> [...]
> indtil 1/5). Til gengæld har jeg fået et brev, hvor de foreslår at jeg får

Løsningen er en "erhvervslinje", jeg skiftede og har nu 4 Mbits ned og
(mener jeg) 512 opad.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Rasmus

Dato : 29-08-05 19:12

"Hans" <boschjac@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Der står på JP, at TDC har fordoblet hastigheden fra 2 - 8 mbit/s i sidste
> uge. Jeg har selv 2 mbit/s og synes ikke der er sket noget med

Den her gruppe er så sjov

Kig på TDC's hjemmeside for at få den rigtige historie

Hurtigere bredbånd fra TDC
15. august 2005

TDC sætter nu ekstra fart på bredbåndsnettet og øger det hurtigste
ADSL-produkt til private fra 2 til 8 Mbit/s. Det er fire gange hurtigere end
de hurtigste ADSL-forbindelser til private på markedet i dag.

"Stigende interesse for at downloade musik og se video over nettet øger
efterspørgslen efter højere hastigheder. Vi mærker et behov blandt vore
kunder, og det er det, vi imødekommer," siger direktør Gert Rieder, TDC
Privat

De nye tophastigheder lanceres over to omgange. Med virkning fra i dag kan
kunderne bestille ADSL med en downloadhastighed på op til 4 Mbit/s til en
pris fra 499 kr. pr måned. Og fra oktober kan kunderne købe ADSL med en
downloadhastighed på op til 8 Mbit/s til fra 799 kr. pr. måned.

Selv om der er tale om en firdobling af den nuværende højeste hastighed, er
det dog kun en forsmag på, hvad der vil ske på ADSL-markedet i de kommende
år.

"ADSL er den førende bredbåndsteknologi overalt i verden, og der sker en
rivende udvikling af teknologien i disse år. Bare inden for de næste 12
måneder er vi på markedet med hastigheder på op til 20 Mbit/s, men
udviklingen stopper ikke der," siger Gert Rieder.

Yderligere oplysninger til pressen:
TDC's Pressesekretariat, tlf. 33 43 73 37

mvh
Rasmus

Fra : q

Dato : 31-08-05 16:48

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udviklingen stopper ikke der," siger Gert Rieder.
>
> Yderligere oplysninger til pressen:
> TDC's Pressesekretariat, tlf. 33 43 73 37

nemlig Rasmus