Tæller
Fra : Klespe

Dato : 15-08-05 22:15

I forlængelse af at TDC sætter hastigheden op. Så tænkte jeg på at
installere en tæller, så jeg kan se om det er noget for mig.
Nogen der har et link til en sådan ?

Steen

Fra : N/A

Dato : 15-08-05 22:35

Fra : Klespe

Dato : 15-08-05 22:35

Tror det, men prøver den lige.

Steen

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hvad mener du med tæller?

Net-meter kan fortælle hvor hurtigt du henter/uploader og samtidigt
tælle hvilket datamængde det bliver til. hvis det var det du tænkte
på`?
http://www.metal-machine.de/readerror/NetMeter_v0999beta2.exe

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-08-05 00:40

kan den også! du skal bare sætte den til at starte op i windows ved
start... og så kan du gå ind og se forbrug pr dag, uge måned osv

Fra : jamen

Dato : 16-08-05 01:00

Klespe wrote:
> I forlængelse af at TDC sætter hastigheden op. Så tænkte jeg på at
> installere en tæller, så jeg kan se om det er noget for mig.
> Nogen der har et link til en sådan ?

DU meter er en fiks lille sag
http://www.dumeter.com/

Fra : Klespe

Dato : 16-08-05 09:29

Tak for hjælpen. Jeg har fået Net-meter til at virke, som jeg gerne ville.

Steen.

Fra : Thomas H.

Dato : 16-08-05 23:31

"Klespe" <klespe@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for hjælpen. Jeg har fået Net-meter til at virke, som jeg gerne ville.

Stat'n'perf er også et ganske godt program.. Søg efter titlen på google, og
den ligger som en af de første.

MVH
Thomas H.