TDC firdobler bredbåndshastighed
Fra : Lars

Dato : 15-08-05 17:57

TDC sætter ekstra fart på bredbåndsnettet og øger nu det hurtigste
ADSL-produkt til private fra 2 til 8 Mbit/s - fire gange hurtigere end de
hurtigste ADSL-forbindelser til private på markedet i dag, oplyser TDC.

- Stigende interesse for at downloade musik og se video over nettet øger
efterspørgslen efter højere hastigheder. Vi mærker et behov blandt vore
kunder, og det er det, vi imødekommer, siger direktør Gert Rieder, TDC
Privat.

Inden for de næste 12 måneder venter han, at der vil komme endnu højere
hastigheder på op til 20 Mbit/s.

kilde: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=306704

Hvornår kommer cybercity med noget der bare MINDER om det?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-08-05 18:13

"Lars" <sut.min@nu> crashed Echelon writing

> Hvornår kommer cybercity med noget der bare MINDER om det?

Hvorfor skal CyberCity altid komme først? De har allerede 8Mbit produkter
under erhverv, som man sagtens kan tegne som privat kunde.

De tilbyder osse 10/10Mbit for 195,- hvis bare du har et fiber, som er
tilsluttet deres samarbejdspartner.

--
Bjarke Andersen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-08-05 18:57

On 15 Aug 2005 17:12:53 GMT, Bjarke Andersen
<usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

> Hvorfor skal CyberCity altid komme først? De har allerede 8Mbit produkter
> under erhverv, som man sagtens kan tegne som privat kunde.

.... bortset fra, at det kan man ikke det gange, hvor de siger nej. Det
er (endnu) en af de situationer, hvor det er rent lykkehjul, hvad man
får at vide af CC.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-08-05 18:40

On 15 aug 2005, Lars wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hvornår kommer cybercity med noget der bare MINDER om det?

Hvad mener du? Skal CyberCity da starte med at indføre
forbrugsafregnet internet?

Synes TDC er latterlige at indføre højere og højere hastigheder når
det samtidigt er forbrugsafregnet, og endda med den argumentation at
folk vil streame video o.l. fra nettet.

Flottest af alt er det nok at TDC har formået at få total eksponering
i de danske medier på et håbløst produkt.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Henning Lund

Dato : 15-08-05 18:57

Palle Jensen skrev:

> Flottest af alt er det nok at TDC har formået at få total eksponering
> i de danske medier på et håbløst produkt.

Mon ikke de ændrer betingelserne, de kan ikke sælge et sådan produkt til
nogen med bare lidt lys i pæren.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-08-05 19:22

On Mon, 15 Aug 2005 19:56:53 +0200, Henning Lund wrote:

> Mon ikke de ændrer betingelserne, de kan ikke sælge et sådan produkt til
> nogen med bare lidt lys i pæren.

Jo det håber jeg. Ellers bliver der nedgraderet igen i december ...

/jesper

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-08-05 15:54

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev

> Mon ikke de ændrer betingelserne, de kan ikke sælge et sådan produkt til
> nogen med bare lidt lys i pæren.

Næh, men de kan sælge det til folk, som ikke har så meget lys i pæren, og
dem er der til gengæld massevis af!

Claus

Fra : Lars

Dato : 15-08-05 19:32

"Palle Jensen" <reklamer.nej.tak@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du? Skal CyberCity da starte med at indføre
> forbrugsafregnet internet?

hvad jeg mener? jeg mener at cybercity skal tilbyde 8mbit uden
forbrugsafregning...

hvor svært kan det være?? så får de sgu da kunder.... og hvis det så bliver
til en ordentlig pris som fx. 400kr...!!!

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-08-05 19:49

On 15 aug 2005, Lars wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> hvad jeg mener? jeg mener at cybercity skal tilbyde 8mbit uden
> forbrugsafregning...

"Der bare minder om det...."?

Det du ønsker er jo ikke noget det minder om det. Undskyld mig, men
det lød vældig meget som om du roste TDC's udspil. Men jeg kunne jo
tage fejl....

> hvor svært kan det være?? så får de sgu da kunder.... og hvis
> det så bliver til en ordentlig pris som fx. 400kr...!!!

Så kan vi lige så godt sige 100 kr. Endnu bedre det ville være.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Lars

Dato : 15-08-05 19:54

> Det du ønsker er jo ikke noget det minder om det. Undskyld mig, men
> det lød vældig meget som om du roste TDC's udspil. Men jeg kunne jo
> tage fejl....

det var skam ikke meningen......

> Så kan vi lige så godt sige 100 kr. Endnu bedre det ville være.

nej, fordi jeg kommer med realistiske bud, det gør du ikke.

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-08-05 19:59

> nej, fordi jeg kommer med realistiske bud, det gør du ikke.

Synes mere detlød som ønsketænkning.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Lars

Dato : 15-08-05 20:50

> Synes mere detlød som ønsketænkning.

det var skam meget realistisk. cybercity har ingen udgifter ved at hæve
båndbredden. Det er jo ikke fordi et kabel kræver mere strøm fordi der løber
flere bits igennem...

Fra : Hauge

Dato : 15-08-05 21:09

Hejsa
Lars wrote:
> cybercity har ingen udgifter ved at
> hæve båndbredden.

Hvor har du fået den ide fra?

/Hauge

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-08-05 21:15

> det var skam meget realistisk. cybercity har ingen udgifter ved at
> hæve båndbredden. Det er jo ikke fordi et kabel kræver mere strøm
> fordi der løber flere bits igennem...

Hmmm men mere båndbredde fra peering partnere koster det samme?

Samt de evt. trafikudgifter der måtte være.

Mere båndbredde til slutfolket betyder osse at disse begynder at ændre
vaner, ellers kunne vi alle jo stadig leve med PSTN eller ISDN modem og
CyberCity Fastpris abonnement.

--
Bjarke Andersen

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-08-05 21:07

Lars wrote:

> cybercity har ingen udgifter ved at hæve
> båndbredden.

De kan sku' nogle tricks, de der CC.

--
Mvh Henrik.

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 17-08-05 20:05

> det var skam meget realistisk. cybercity har ingen udgifter ved at hæve
> båndbredden. Det er jo ikke fordi et kabel kræver mere strøm fordi der løber
> flere bits igennem...

nah mon ik at der er en del udgifter for CC at hæve farten? jeg tror at
der er en del udgifter ved det for hvis der ikke var det så havde vi
alle sikkert haft mulighed for 8mbit for en god lav pris ;)

--
\|||/
(o o)

Fra : Peter T.

Dato : 18-08-05 09:34

Palle Jensen ristede følgende runer:

> Så kan vi lige så godt sige 100 kr. Endnu bedre det ville være.

To Charbax'er i samme tråd? Det er alt for meget. :)

--
Peter T.

ham med signaturen...

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-08-05 16:58

On 18 aug 2005, Peter T. wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> To Charbax'er i samme tråd? Det er alt for meget. :)

Hvad er Charbax?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Peter T.

Dato : 18-08-05 17:15

Palle Jensen ristede følgende runer:

> Hvad er Charbax?

Søg på googlegroups og du vil finde en person, som for 3-4 år siden
seriøst agiterede for kommunistisk 100mbit til alle for en 50kr/måneden
samt uendeligt tv-on-demand. Svært underholdende. :)

--
Peter T.

ham med signaturen...

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-08-05 18:33

> [...]
> siden seriøst agiterede for kommunistisk 100mbit til alle for en
> 50kr/måneden samt uendeligt tv-on-demand. Svært underholdende.

Må lige søge igen.... Vr en tur forbi Google, men der var jo tonsvis
af sider hvor folk kalder sig det....

Må søge i de danske grupper så

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Lars Christensen

Dato : 18-08-05 19:39

Peter T. skrev:

>Søg på googlegroups og du vil finde en person, som for 3-4 år siden
>seriøst agiterede for kommunistisk 100mbit til alle for en 50kr/måneden
>samt uendeligt tv-on-demand. Svært underholdende. :)

Var det ikke også ham der havde webhotellet pishans.dk?

--
Lars

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-08-05 10:08

Lars Christensen <lars@lars.invalid> skrev 2005-08-18:

> Var det ikke også ham der havde webhotellet pishans.dk?

Han var vist i hvertfald indvolveret i det.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Q

Dato : 15-08-05 19:38

"Lars" <sut.min@nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> kilde: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=306704
>
> Hvornår kommer cybercity med noget der bare MINDER om det?

man har nu kunne få 20 mbit i et stykke tid (ikke tdc)

Fra : Renè H

Dato : 18-08-05 09:14

"Q" <letterbox@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars" <sut.min@nu> skrev i en meddelelse

> man har nu kunne få 20 mbit i et stykke tid (ikke tdc)

jeg syntes nu at det er et godt udspil

Fra : Klukker

Dato : 18-08-05 14:57

Det er bedre end Anders And at læse jeres morsomme indlæg.

Klukker

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-08-05 18:33

On 18 aug 2005, Klukker wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Det er bedre end Anders And at læse jeres morsomme indlæg.

Og du svarer på?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Klukker

Dato : 19-08-05 09:03

On 18 Aug 2005 17:33:23 GMT, Palle Jensen <reklamer.nej.tak@gmail.com>
wrote:

>Og du svarer på?

Ja, skal vi sige det meste af tråden.

Klukker

Fra : Klukker

Dato : 19-08-05 09:35

wrote:

>Og du svarer på?

Tag en Tudekiks, Frans

Klukker

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-08-05 22:24

On 19 aug 2005, Klukker wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Tag en Tudekiks, Frans

Bringer du ud?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Klukker

Dato : 21-08-05 12:32

On 20 Aug 2005 21:24:26 GMT, Palle Jensen <reklamer.nej.tak@gmail.com>
wrote:

>Bringer du ud?

Hvorfor, du kan hente dem hvor du plejer.

Klukker

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-08-05 16:41

On 21 aug 2005, Klukker wrote in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hvorfor, du kan hente dem hvor du plejer.

Hold op. Du må ligge inde med et par ton.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Klukker

Dato : 25-08-05 13:18

On 24 Aug 2005 15:40:38 GMT, Palle Jensen <reklamer.nej.tak@gmail.com>
wrote:

>Hold op. Du må ligge inde med et par ton.

Ja, det er dem du har bestilt, så har du til et år. Frans

Klukker