Øv cybercity nede igen. nu snart godt sur ~
Fra : michael

Dato : 15-08-05 15:02

i går aftes virkede min ADSL i Hillerød endnu engang ikke. det er
tilsyneladende hver søndag der er problemer hos cybercity. Det er anden
søndag i træk og 3. søndag inden for 5-6 uger. og det er ikke noget med bare
10 minutter - næ nej det er skam hele aftenen man må undvære internettet.
Hvad sker der derinde????

i de 2 år og halvt år her i anden omgang vi har haft cybercity der har der
ikke været mange problemer. Men disse søndags nedbrud samt det at man nu kun
med stor møje og bevær kan komme i tlf kontakt med cybercity viser at der er
gået lidt for meget discount i det. Vi havde ikke et eneste nedbrud med
Tele2 som vi også har prøvet et års tid. Deres tlf service var også ok
ligesom cybercitys før i tiden.

Michael

Fra : MN

Dato : 15-08-05 15:41

"michael" <nospam@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> gået lidt for meget discount i det. Vi havde ikke et eneste nedbrud med
> Tele2 som vi også har prøvet et års tid. Deres tlf service var også ok

Hvor skiftede du så?

Mogens

Fra : Hauge

Dato : 15-08-05 16:55

MN wrote:

> Hvor skiftede du så?

Han kunne vel spare 45 øre på 6 måneder

/Hauge

Fra : michael

Dato : 15-08-05 16:59

skiftede til cybercity fordi jeg ville have fast ip og iøvrigt var træt af
deres modem og alle de virusser jeg fik de gange hvor jeg få minutter kørte
uden router.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 15-08-05 18:57

> og iøvrigt var
> træt af deres modem og alle de virusser jeg fik de gange hvor jeg få
> minutter kørte uden router.

Man er da også en spade hvis man sætter en ubeskyttet Windows-PC direkte på
internettet, uagtet om det er med offentlig IP på ethernet-interfacet eller
bag en NAT-boks.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : michael

Dato : 17-08-05 15:28

ja ja jeg troede jo bare at jeg kunne nå at installere windows og herefter
sygate. tager 20 minutter. Men det ku jeg altså ikke før den der orm var
der. herefterdags installere jeg windows uden net og så en firewall og først
da installere jeg netværket, hehe. må det være et godt råd til andre. held
og lykke.

spaden

Fra : Ole Geisler

Dato : 16-08-05 22:08

On Mon, 15 Aug 2005 17:59:07 +0200, "michael" <nospam@yahoo.com>
wrote:

>skiftede til cybercity fordi jeg ville have fast ip og iøvrigt var træt af
>deres modem og alle de virusser jeg fik de gange hvor jeg få minutter kørte
>uden router.

Ja, det har intet at gøre med dig. UDELUKKENDE udbyderens skyld, vira
kommer helt automagisk.

kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2 polafhængigt
højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et astronomisk beløb.

Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.