Hvor er Cybercitys hjemmeside
Fra : PDA

Dato : 14-08-05 17:12

Hej.

Hvor er cybercitys hjemmeside ??

Jan

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 14-08-05 17:25

"PDA" <test@west.dk> skrev i en meddelelse
news:w3KLe.23$Ku4.20@news.get2net.dk...
> Hej.
>
> Hvor er cybercitys hjemmeside ??
>
> Jan
der hvor den plejer vel http://www.cybercity.dk/
--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )
^
http://www.roenhave.dk ~~~~
( husk at redigere mail adressen ved svar )

Fra : Sune Storgaard

Dato : 14-08-05 17:26

http://www.cybercity.dk/ virker fint her ?

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-08-05 17:45

"PDA" <test@west.dk> skrev

> Hvor er cybercitys hjemmeside ??

Både den og diverse CC services har været nede i dag...

Jeg manglede nemlig også min elskede og topgeniale startside!

Claus

Fra : Søren Blom

Dato : 14-08-05 18:18

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Jeg manglede nemlig også min elskede og topgeniale startside!

Google har da ikke været nede

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : PDA

Dato : 14-08-05 18:26

Cybercity må have været nede tidligere idag for adressen kender jeg.

Jan

Fra : Søren G

Dato : 15-08-05 09:14

"PDA" <test@west.dk> wrote in message
> Cybercity må have været nede tidligere idag for adressen kender jeg.

Men det var jo adressen du efterspurgte ?

--
Søren

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-08-05 13:23

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev

> Google har da ikke været nede

Jeg har min egen lidt syrede version:
http://users.cybercity.dk/~dsl68585/test.htm

Desværre kan jeg ikke længere komme til at ændre den..

Claus

Fra : michael

Dato : 15-08-05 15:04

intet nyt under solen