Hvor mange IP'er er med i et tele2 abonnem~
Fra : Dopedog

Dato : 09-08-05 12:53

Halløjsa

Jeg står til at flytte sammen med kæresten her til den 1.
Hun har et Tele2 ADSL abonnement, og jeg ville lige høre om der automatisk
er minimum 2 IP adresser med i sådan et ? Forstået på den måde; kan jeg
koble min HUB på deres modem så vi begge kan være online på samme tid med
hver vores computere, ligesom det foregår herhjemme lige nu (med mig og min
mor) med et TDC abonnement ?

På forhånd tak !

-Ronnie

Fra : Q

Dato : 09-08-05 13:45

garanteret

Fra : Søren G

Dato : 09-08-05 13:47

"Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk> wrote in message
> Halløjsa
>
> Jeg står til at flytte sammen med kæresten her til den 1.
> Hun har et Tele2 ADSL abonnement, og jeg ville lige høre om der automatisk
> er minimum 2 IP adresser med i sådan et ?

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_spoergsmaalogsvar_teknik&t2page=privat_internet_adsl_spoergsmaalogsvar_teknik
(under "Får jeg en fast IP-adresse?")

> [...]
> koble min HUB på deres modem så vi begge kan være online på samme tid med
> hver vores computere, ligesom det foregår herhjemme lige nu (med mig og

Umiddelbart Ja.

--
Søren

Fra : John Hunter