surftown nede IGEN
Fra : Lars

Dato : 29-07-05 16:47

Nu er det fandme 2 gang på en uge at surftown er nede. Sidste havde jeg
web10, og troede godt nok jeg havde valgt noget ordenligt. Gider fandme ikke
det her pis mere.

Hvor finder jeg en ordenligt udbyder? Og jeg gider ikke først prøve en 2-3
stykker af... vil have en som har 100% oppetid

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 29-07-05 17:00

Lars skrev...

> [...]
>
> Hvor finder jeg en ordenligt udbyder? Og jeg gider ikke først prøve en 2-3
> stykker af... vil have en som har 100% oppetid

dk.edb.internet.udbydere.webhotel er nok en mere passende gruppe. Der vil du
sikkert også, ved at læse de indlæg, der allerede er posten i gruppen, kunne
danne dig et indtryk af, hvem der er gode og dårlige.

Men regn som udgangspunkt med, at kvalitet koster. 100% oppetid får du nok
svært ved at opnå uden at betale boxen for det.

Mvh. Ulrik.

Fra : Lars

Dato : 29-07-05 16:56

sorry forkert gruppe