Tele2/tiscali support??
Fra : vito

Dato : 27-07-05 22:23

hej

jeg kan se at der har været noget snak om manglende support og effektuering
af lovede hastighedsændringer ifb med tele2/tiscali skiftet.

jeg er blevet lovet et hop fra 1024/512 til 2048/512 men intet sker og selv
ikke en heftig spamming af samtlige mail adresser jeg kunne finde har kunne
fremtvinge et svar fra tele2

er der stadig flere end mig som har problemer med dette fremragende
foretagende og deres support

mvh

martin

Fra : vito

Dato : 27-07-05 22:57

hmm hmmm

jeg tog lige og resatte min router, det hjalp tilsyneladende på hastigheden
men ikke på supporten, eller mangel på samme.......

men til den fælles knowledgebase kan tilføjes at man lige skal prøve at
resette sin router inden man kaster sig over den vanskelige opgave med at få
tele2 i tale via mail

martin

Fra : Lars

Dato : 29-07-05 09:15

> [...]
>
> jeg er blevet lovet et hop fra 1024/512 til 2048/512 men intet sker og
> selv ikke en heftig spamming af samtlige mail adresser jeg kunne finde har

Hvis jeg var supporter, og jeg kunne se du havde skrevet til alle mulige
adresser, ville jeg sgu heller ikke svare, det virker så useriøst og naivt
som noget kan være.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 29-07-05 10:47

Lars wrote:
> Hvis jeg var supporter, og jeg kunne se du havde skrevet til alle
mulige
> adresser, ville jeg sgu heller ikke svare, det virker så useriøst og naivt
> som noget kan være.

Lige for at sætte den udtalelse i perspektiv - så tog det mig 1½ måned
og 6 telefonopkald til Tele2 at få en ganske alm. faktura kopi (hvor jeg
3 gange blev lovet at jeg ville modtage den med posten og 2 gange via
fax)...
Da det endeligt lykkedes dem at sende mig fakturaen var det
_naturligvis_ ikke den jeg havde efterspurgt.

Det var først da en venlig supporter tog et screendump af deres system
og mailede det til mig fra vedkommenes private webmail at jeg fik den...

ALLE henvendelser på mail i samme periode forblev ubesvarede !

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 03-08-05 12:52

"Lars" <asd@asd.com> wrote in message
> [...]
> adresser, ville jeg sgu heller ikke svare, det virker så useriøst og naivt

Og jeg ville fyre dig hvis du var min supporter...

At kunden opfører sig mærkeligt giver da ej supporteren ret til at behandle
kunden anderledes - det er da for mig dybt ueriøst af et firma.. Jeg ville
nok undre mig over hvorfor han fandt det nødvendigt at voldspamme mit
firma....

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-05 11:39

Flemming Lynggaard skrev den 03-08-2005 13:51:

> [...]
> kunden anderledes - det er da for mig dybt ueriøst af et firma.. Jeg ville
> nok undre mig over hvorfor han fandt det nødvendigt at voldspamme mit

Ville du fyre en supporter, der yder service?

Hvorlænge tror du, at du ville være firma så?

Skulle du ikke hele tage og fyre de inaktive medarbejdere som ikke
tømmer mailserverens indbakke?
Eller i det mindste se på, hvad medarbejderne bruger deres tid på.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-08-05 12:32

> Ville du fyre en supporter, der yder service?
>
> Hvorlænge tror du, at du ville være firma så?

Prøv lige engang at læs hvad Flemming citerer....

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-05 21:50

Michael Kjærsgård skrev den 06-08-2005 13:31:

> Prøv lige engang at læs hvad Flemming citerer....

trænger til nye briller

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 06-08-05 16:24

Hvis det fungerer, som det gjorde, da jeg arbejdede i Tiscalis/World Onlines
support (dengang, de selv drev den), så vil supporterne ikke umiddelbart
opdage, at den samme mail er blevet sendt ind flere gange. Og hvis det
bliver opdaget, så bliver det det først, når supporterne når frem til disse
mails.

Mailene ryger ind i et kø-system. Supporterne kan altid se, hvor mange
mails, der ligger og venter på svar, men indholdet og afsender m.m. ser man
først, når man "trækker" en eller flere mails fra kø-systemet.

Sender man den samme mail to gange, så kan man være "heldig" at få svar fra
to forskellige medarbejdere, uafhængigt af hinanden, men mailen bliver ikke
læst tidligere, end hvis man kun sendte den én gang.

Sender man en mail til flere forskellige adresser (og dermed til flere
forskellige køer), så sker der sandsynligvis bare det med de forkert
adresserede eksemplarer, at de, når de endelig er nået igennem deres kø,
bliver videresendt af nogen til den rigtige afdeling, hvor de så får lov at
vente i kø forfra igen.

Så hvis ALLE i gennemsnit sender deres mail ind to gange, ja så sker der
sådan set ikke andet end, at mail-køen (og ventetiden på svar) bliver
dobbelt så lang, som den behøvede at være. Gæt selv, hvad der så sker, hvis
alle sender deres mail ind TRE gange. ;)

Mvh. Ulrik.