Regler ang. overtagelse af ADSL linie fra ~
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 27-07-05 11:58

Jeg er (igen igen) endt i et gigantisk slagsmål med Tele2.

Denne gang har jeg den d. 27. juni opsagt en række ADSL linier pr. 1
august - dvs over en måned inden som krævet.

Tele2 bruger så indtil den - 25. juli - på at få registret at
forbindelsen er opsagt og få det 'tastet' så TDC har mulighed for at
bestille oprettelse af en ny ADSL linie på de pågældende telefonnumre.
Gudskelov ringede jeg ofte og fik en status - for den første OG anden
gang de registrede opsigelse havde medarbejderen ikke gjort det
korrekt... ?!?!?

TDC har naturligvis ikke en kinamands chance for at oprette nye ADSL
linier pr. 1 august - men selv om de havde meddeler Tele2 at de først
endeligt afmelder de pågældende linier i midtet af august... !?!

Det betyder at TDC først har mulighed for at påbegynde arbejdet derefter
- det kan sgu da ikke være rigtigt at Tele2 kan trække dato'en for
hvornår de slipper nummeret til efter opsigelsesdato'en - eller hvad ???

Nu er det heldigvis de sidste linier jeg mangler at få flyttet fra
Danmarks ubetinget værst tele og ADSL udbyder - (Desværre har jeg
yderlige en privat strid med dem om en faktura kopi som de efter 1½
måned og nu 6 !! henvendeler endnu ikke har sendt mig)

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk