opgradering TDC
Fra : Saitek

Dato : 31-08-05 16:53

Jeg fik sent en opgradering svarene til den TDC lavede hos alle kunder.
(alle kunder fik en dobbelt så hurtig download hastighed uden extra regning)
Min hastighed var 512/512 og den blev nu korrekt til en 1024/512 (måtte selv
rykke så det skete først 7 juli.)

Imidlertid ser jeg nu at det koster mig 50 kr extra, selv om det ikke skulle
koste noget med denne automatiske extra download. Indtil ca 15 juni havde
jeg en 512/256 og fik så denne dato en 512/512. På dette tidspunkt var jeg
altså ikke blevet opgraderet i følge TDCs løfte om det. Det kostede 374 kr
for en 512/512, som altså var det jeg betalte ved opgraderingen. Nu skal jeg
betale 434 kr. for en 1024/512

Som jeg ser det fik jeg slet ikke denne extra hastighed forærende, idet jeg
jo selv skal betale for denne, med 50 kr extra pr. md. (374 kr til 434 kr
md.)

Jeg forstår det ikke, men de (tdc) er ikke til at resonnere med. De blander
upload hastighed sammen med deres løfte om download, skønt det ikke var et
løfte om større upload. (har da også selv betalt for den (upload) , det har
tdc ikke givet mig) De kan godt se at jeg ikke har fået noget forærende som
jeg skulle, men de vil kun sætte min hastighed ned til 512/512, hvilket jeg
jo havde i forvejen.

Er det mig eller hvad?

børge møller

Fra : claus b. p.

Dato : 12-09-05 14:25

"Saitek" <wicbdk@Jubi.com> wrote in message
> [...]
> for en 512/512, som altså var det jeg betalte ved opgraderingen. Nu skal

TDC lavede om på deres "produktlinie" samtidig, så du er måske blevet ramt
af dette? Du kan checke deres prisliste på deres hjemmeside, så kan du jo se
om du får hvad du betaler for. Der er jo ingen lov der forbyder TDC at hæve
prisen på visse produkter, selv om de annoncerer med at andre bliver
forholdsmæssigt billigere.
Er du utilfreds med ydelsen ifht. prisen, må du jo prøve at undersøge andre
udbydere.
Har du firmabetalt telefon/internet, som du er beskattet af, kan du iøvrigt
trække ekstraudgifterne for ekstra hastighed og andre specialydelser fra på
selvangivelsen. Så gør det ikke så ondt.

/Claus