Stabil internetudbyder søges.
Fra : Claus Smith

Dato : 30-08-05 13:39

Har indenfor den sidste tid oplevet mange dropouts fra Stofanet's side og er
ved at gå lidt kold på dem som udbyder.

Hvad bruger i andre og kan abefale?

Bor i Haslev på Sjælland for at præcisere det mere rent geografisk.

Claus Smith

Fra : Søren Skamris Peders~

Dato : 30-08-05 14:42

Hej

Hvis du vil være sikker på at ingenting virker så tag Tele2.
Hvis alt skal være perfekt så brug TDC.

Hilsen Søren

Fra : MN

Dato : 30-08-05 15:32

"Søren Skamris Pedersen" <sspedersen@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvis du vil være sikker på at ingenting virker så tag Tele2.
> Hvis alt skal være perfekt så brug TDC.

Sikken en gang ævl.
Mogens

Fra : Søren Skamris Peders~

Dato : 30-08-05 15:57

Hej

Det er ikke ævl. Det er sådan jeg har oplevet de to udbydere.
Efter at jeg har haft Tele2 i 6 mdr. er jeg lykkelig for igen at være kunde
hos TDC.
Det var bare min mening, men den respekterer Mogens åbenbart ikke.
Gad vide om han i det hele taget har en mening?

Hilsen Søren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-08-05 16:08

Søren Skamris Pedersen skrev:

> [...]
> Det var bare min mening, men den respekterer Mogens åbenbart ikke.
> Gad vide om han i det hele taget har en mening?

Det kan vel også tænkes at Mogens mente at en helt ukommenteret
'mening' ikke kan bruges til så meget.

Og nu vi véd at det er én mands oplevelser, står udsagnet ikke
ret meget stærkere.

--
Bertel

Fra : MN

Dato : 30-08-05 19:30

> [...]
> Det var bare min mening, men den respekterer Mogens åbenbart ikke.
> Gad vide om han i det hele taget har en mening?

Vel har jeg en mening, men kom med noget sagligt i stedet for.
Jeg har selv haft Tele2 i 2 år og det kørte upåklageligt. Havde kun en uge
med 1/3 hastighed og for det fik jeg 1 md. gratis.
Ingen problemer med support.
Skiftede kun til CC pga. telefoni.

Mogens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-08-05 15:58

Claus Smith skrev:

> Hvad bruger i andre og kan abefale?

Stofanet og Stofanet.

Hvilke grupper har du oplevet fejl i?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   http://fiduso.dk/

Fra : Claus Smith

Dato : 31-08-05 04:44

> Stofanet og Stofanet.
>
> Hvilke grupper har du oplevet fejl i?

Hvad mener du med grupper?

Claus Smith

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-08-05 07:52

Claus Smith skrev:

> Hvad mener du med grupper?

Jamen, så må jeg spørge hvad du mener med dropouts. Jeg troede at
du refererede til manglende indlæg i debatgrupperne.

--
Bertel

Fra : Claus Smith

Dato : 31-08-05 08:33

Mit problem er at min forbindelse tit går offline og modemet står og blinker
med en manglende forbindelse.

Claus Smith

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-08-05 08:42

Claus Smith skrev:

> Mit problem er at min forbindelse tit går offline og modemet står og blinker
> med en manglende forbindelse.

Åh - ja, det er sket nogle gange inden for den sidste uges tid.
Jeg synes ikke det er noget at tage sig af hvis det er overstået
nu. Alle udbydere har perioder med udfald, men hvis du ikke har
været kunde så længe, kan jeg godt forstå at du synes det er lidt
skidt.

Stofanet kører normalt hamrestabilt; jeg kan ikke huske hvornår
der ellers sidst har været udfald.

--
Bertel

Fra : Claus Smith

Dato : 31-08-05 12:26

Jeg har været kunde hos Stofanet i et par år og oplever det samme problem
gang på gang....derfor er jeg gået kold overfor Stofanet

Claus Smith

Fra : jens

Dato : 01-09-05 18:31

> Jeg har været kunde hos Stofanet i et par år og oplever det samme problem
> gang på gang....derfor er jeg gået kold overfor Stofanet

Har nøjagtig den samme oplevelse af stofanet, og kender til 5 andre tilfælde
her i horsens.
det værste er at de ikke gør noget ved det.

så jeg skifter til cc den 16.

Jens

Fra : Emil

Dato : 30-08-05 17:27

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Hvad bruger i andre og kan abefale?

TDC eller cybercity, ville være mine foretrukkende muligheder.

--
*/Emil