Er Unifon nede?
Fra : AlbertE

Dato : 28-08-05 15:48

Jeg har lige været i Aldi og købe en Grandstream 486 med tilhørende
abonnement ved Unifon. Men jeg kan ikke ringe op, så jeg går ud fra, at jeg
skal ind på deres webside og registrere mig først, men den er nede.

Er de generelt meget ustabile eller er jeg bare uheldig?

Er det et godt selskab (god kvalitet m.v.) eller skal jeg overveje Musimi
eller andet?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-05 16:37

AlbertE skrev:

>Er det et godt selskab (god kvalitet m.v.) eller skal jeg overveje Musimi
>eller andet?

Kan ikke svare på det, går ud fra at deres domæne er unifon.dk.

På dk-hostmaster er de anonyme, meget betryggende for et firma.
det giver da kunderne fuld tillid til det (eller nok nærmere det
modsatte).

Kan heller ikke finde dem på degulesider eller Krak.
--
Knud

Fra : Thor

Dato : 28-08-05 21:00

> På dk-hostmaster er de anonyme, meget betryggende for et firma.
> det giver da kunderne fuld tillid til det (eller nok nærmere det
> modsatte).

Fra deres egne hjemmeside:

"Unifon A/S er Internet telefoni delen af Facilicom A/S der har været en
spiller i markedet siden teleliberalisering for snart 10 år siden.
Unifon medbringer derfra en meget omfattende erfaring med telefoni og et
bredt kontaktnet til at sikre de rette forudsætninger for en høj
kvalitet og en stabil drift."

også fra hjemmesiden:

Unifon A/S, Vesterbrogade 149, 1620 København V

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-05 21:41

Thor skrev:

>Fra deres egne hjemmeside:

Og det er vel http://www.unifon.dk ?

Men den var jo nede på det tidspunkt, da Albert skrev indlægget
og jeg svarede.

Så det kunne jeg jo ikke se.

Men, derfor synes jeg stadig ikke, at det er seriøst, at et firma
vælger at være anonym på dk-hostmaster og ikke er at finde i
telefonkataloger.
--
Knud

Fra : SoftMan Brian

Dato : 29-08-05 09:16

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Men, derfor synes jeg stadig ikke, at det er seriøst, at et firma
> vælger at være anonym på dk-hostmaster og ikke er at finde i

så prøv at finde ud af hvad almindeligt månedligt abonnement koster

Fra : Jens G

Dato : 29-08-05 09:53

On Mon, 29 Aug 2005 10:16:29 +0200, "SoftMan Brian"
<Brian_Hoey@hotmail.com> wrote:

>så prøv at finde ud af hvad almindeligt månedligt abonnement koster

Der er da gjort et seriøst arbejde for gøre det uigennemskueligt

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-08-05 14:43

SoftMan Brian skrev:

>så prøv at finde ud af hvad almindeligt månedligt abonnement koster

Det koster vel næppe noget at ha' oplysning om hvem, der ejer et
domæne på dk-hostmaster.

Ej heller noget, at stå på degulesider eller Krak, ihvertfald
ikke i navneregistret
--
Knud

Fra : SoftMan Brian

Dato : 30-08-05 07:48

> Det koster vel næppe noget at ha' oplysning om hvem, der ejer et
> domæne på dk-hostmaster.
>
> Ej heller noget, at stå på degulesider eller Krak, ihvertfald
> ikke i navneregistret

Jeg tænkte på abonnementet på IP telefoni servicen hos Unifon

Fra : Martin Schultz

Dato : 29-08-05 12:52

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev 2005-08-28:
> Men, derfor synes jeg stadig ikke, at det er seriøst, at et firma
> vælger at være anonym på dk-hostmaster og ikke er at finde i
> telefonkataloger.

Helt enig og SVJV også en overtrædelse af DK-hostmasters regler. Det er
kun private der må være anonyme.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 29-08-05 16:36

AlbertE skrev:

> [...]
>
> Er de generelt meget ustabile eller er jeg bare uheldig?
>
> Er det et godt selskab (god kvalitet m.v.) eller skal jeg overveje Musimi

Musimi kan da anbefales og din adapter virker med Musimi og andre VoIP
udbydere, men det kræver nok en Factory Reset.

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard