NNTP serverheaders for analysering, deltag
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:24

I denne tråd vil jeg opfordre alle som bruger en professionel USENET
udbyder, til at poste mindst to indlæg gennem deres server.
Opret en undertråd, hvor du i emnet skriver navnet på din USENET
server, og herunder poster en nogle indlæg, hvor du forvansker og
ændrer din identitet ved hver post. Du skal altså ændre navn og
emailadresse samt poste fra forskellige newsklienter. På denne måde
kan man analysere, hvilke NNTP ISP'ere som beskytter deres kunder bedst
muligt mod misbrug af deres emailadresser, IP numre osv. og hvem der
logger brugernes post og færten, og hvor i hvor ekstrem grad de
sniffer.
-
Jeg opretter lige nogle kendte NNTP ISP'ere, og alle der har andre kan
bare oprette en ny tråd herunder på samme måde.
-
Håber alle vil detage
For når man kontakter ISP'erne og stiller spørgsmålene, så er de
oftest fulde af løgn, eller dybt inkompetence.
-

Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:25
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-08-05 12:42

The Monster skrev:

bozo!

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:25
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:37
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:38
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:38
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:39
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:39
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:41
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:44
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:46
Fra : The Monster

Dato : 25-08-05 12:47
Fra : Martin Schultz

Dato : 25-08-05 15:39

The Monster <google@artlover.com> skrev 2005-08-25:
> muligt mod misbrug af deres emailadresser, IP numre osv. og hvem der
> logger brugernes post og færten, og hvor i hvor ekstrem grad de
> sniffer.

Den slags kan du ikke se ud fra headeren... Hvis de vil gøre det skjult
kan de logge alt det de vil uden du på nogen kan se det ud fra indlæget.

MArtin
med mindre andet er angivet.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-08-05 10:27

The Monster skrev:

> I denne tråd vil jeg opfordre alle som bruger en professionel USENET
> udbyder, til at poste mindst to indlæg gennem deres server.

Tests er kun til irritation i en debatgruppe.
Brug venligst dk.test til den slags.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : The Monster

Dato : 30-08-05 15:50

Hej Bertel
Det her jo ikke en normal test af om hvorvidt man kan poste eller ej,
men en test af kvaliteten af udbyderens NNTP service, men det ser ud
til at folk her ikke kan følge mig, så måske er Dannevang for lille til
at at finde ligesindede og kompetente folk til dette emne

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 30-08-05 21:22

> Det her jo ikke en normal test af om hvorvidt man kan poste eller ej,
> men en test af kvaliteten af udbyderens NNTP service,

-og en så avanceret test kan ikke foregå i dk.test ?

Aha...

--
Michael

Fra : The Monster

Dato : 30-08-05 15:56

Ikke enig der. Jeg kan udlede meget mere end du tror
Men selvfølgelig kan de logge alt hvad de vil uden at man kan se dette,
men min test har også til formål at teste hvormeget andre end udbyderen
kan sniffe, f.eks Echelons satellit robotter og NSA´s spyservere på
DIX'en
Det fordi jeg skriver en artikel om det. Det fandeme uhyggeligt du

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-08-05 17:10

On 2005-08-30, The Monster <google@artlover.com> wrote:

> [...]
> DIX'en
> Det fordi jeg skriver en artikel om det. Det fandeme uhyggeligt du

Jeg tror det er nu man skal hamstre sølvpapir, det lader til at vi går
en periode i møde, hvor efterspørgslen vil være utroligt stor.

--
Andreas

Fra : Bruno Christensen

Dato : 30-08-05 20:25

On Tue, 30 Aug 2005 16:10:17 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Jeg tror det er nu man skal hamstre sølvpapir, det lader til at vi går
> en periode i møde, hvor efterspørgslen vil være utroligt stor.

Det er altid rart at have en 3 - 4 ruller i reserve

På den anden side, så kunne man også blot "plonke" tumpen, hvilket jeg tror
jeg gør (jeg kan ikke lide hans tegnsæt)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : The Monster

Dato : 31-08-05 14:08

Kan du så ikke rulle sølvpapiret rundt om roen, så vi kan blive
afskærmet for dine radiobølger, men husk lige at klaske en bruno
imellem mellem roen og sølvpapiret og stram så godt til når du ruller.
Men 3-4 ruller er ikke nok til dig, så tykhovedet som du er.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 31-08-05 20:40

> Kan du s ikke rulle s lvpapiret rundt om roen, s vi kan blive
> afsk rmet for dine radioblger, men husk lige at klaske en bruno
> imellem mellem roen og s lvpapiret og stram s godt til n r du ruller.
> Men 3-4 ruller er ikke nok til dig, s tykhovedet som du er.

Indsæt selv æ, ø og å'er efter behov (sjovt at et sådant alvidende
computergeni ikke kan finde ud af det selv )

Fra : The Monster

Dato : 31-08-05 22:42

æøå
Det er ikke hos mig den er gal du
Jeg poster gennem googlegroups som stadig er en betaversion, og
karaktersættene er ikke altid korrek. Googlegroups er noget snot men
jeg skal afprøve flere hundrede newsservere og google er bare en af
dem.

Men jeg er faktisk chokeret over det lave niveau her i gruppen. Sådan
var det ikke for år tilbage. Hvor er alle hajerne blevet af ?