Billigeste internet udbyder
Fra : J. Jensen

Dato : 20-08-05 10:58

Jeg har fastnettelefon med internetforbindelse via ISDN2 ( 64 eller 128
kb )fra TDC.
Jeg syntes at det er temmeligt dyrt, ca kr. 3000 om året, med 10 timer ( 64
kb ) på nettet om måneden,
og uden at bruge telefonen.
Jeg har ikke brug for fastnettelefonen, men kun en internetforbindelse med
min nuværende hastighed.
Findes der billigere muligheder, som kan bruges på TDCs telefonnet i
Stenløse 3660.

J. Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 20-08-05 19:06

"J. Jensen" <nyhedha( 66 Fjern)@pc.dk> skrev
> [...]
> min nuværende hastighed.
> Findes der billigere muligheder, som kan bruges på TDCs telefonnet i

Har du undersøgt muligheden for at få Internet via Kabel-tv hvis du modtager
det på din adresse, på den måde kan du uden problemer droppe fastnet
telefonen, det ved jeg naturligvis godt at du kan med andre produkter fra
både CyberCity og Tele2, men Internet via kabel tv kan eg varmt anbefale
hvis det er en mulighed på din adresse.

--
VH

Søren Blom