ComX Amager?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 17-08-05 19:04

Nogen der ved hvad der sker for ComX på amager?
Er Online i 5 min. og så lukker forbindelsen i 2 min. Ca.
Sådan har det kørt siden søndag.

Mvh Sid

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 17-08-05 19:33

On Wed, 17 Aug 2005 20:04:14 +0200, "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk>
wrote:

>Nogen der ved hvad der sker for ComX på amager?
>Er Online i 5 min. og så lukker forbindelsen i 2 min. Ca.
>Sådan har det kørt siden søndag.
>
>Mvh Sid

Tja, deres support har et fyldestgørende svar.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 17-08-05 20:11

"Mogens Jørgensen" <admin@yyy-easywebdesign-xxx.org> skrev i en meddelelse

> Tja, deres support har et fyldestgørende svar.

Tja, det er umuligt at komme igennem på tlf. Men har lige fået en mail fra
deres support.

Mvh Sid

Fra : Svend

Dato : 18-08-05 14:29

sls(2770) wrote:

> Tja, det er umuligt at komme igennem på tlf. Men har lige fået en mail fra
> deres support.
>
> Mvh Sid

Det ville være rigtig nice med en drift side, men de tror at alle har
deres tv pakker og kigger på infokanalen dagen lang.....

--
Svend

Fra : Morten Kallesøe

Dato : 22-08-05 13:46

> Tja, det er umuligt at komme igennem på tlf. Men har lige fået en mail fra
> deres support.
okay, det er jo dejligt du deler svaret med alle de andre der stiller det
samme spørgsmål.